تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش باران از صبح امروز در استان آغاز شده است که با تقویت سامانه بارشی، بیشتر مناطق استان امروز یکشنبه بارانی خواهد شد.

مرتضی اثمری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از صبح امروز بارش ها در شمال خراسان رضوی آغاز شده است که به تدریج این بارش ها بیشتر مناطق به خصوص شمال و شمال غرب خراسان رضوی را فرا می گیرد.

وی با بیان این که بارش باران در مناطق غربی خراسان رضوی با احتمال وقوع سیلاب خواهد بود ادامه داد: بارش باران توام با وزش باد شدید خواهد بود و بیشترین میزان وزش باد در مناطق شمال غرب خراسان رضوی خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: شهر مشهد نیز فردا دوشنبه بارانی خواهد بود و احتمال وقوع رواناب در مناطق شمالی این کلانشهر نیز دور از انتظار نخواهد بود.

اثمری افزود: روند کاهش دما نیز که از روز گذشته در خراسان رضوی آغاز شده بود ادامه خواهد داشت و هوای شهرستان های استان ۲ روز آینده خنک خواهد بود.

وی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته، فریمان با ۹ و سرخس با ۳۳ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و خنک ترین مناطق خراسان رضوی بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۴ تا ۲۹ درجه را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای کنونی مشهد ۲۵ درجه سلسیوس است که امروز بین ۱۵ تا ۲۸ درجه در نوسان خواهد بود.