تهران - ایرنا - معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور گفت: نشست خبری رئیس جمهور با اصحاب رسانه در چارچوب وفاق ملی دولتِ چهاردهم فرصت پرسشگری را در اختیار سلایق رسانه‌ای قرار داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، سید مهدی طباطبایی روز دوشنبه - ۲۶ شهریورماه - در سخنان آغازین که در نشست خبری رئیس جمهور با اصحاب رسانه بیان کرد، گفت: بدون لحاظ سلیقه سیاسی و دوری و نزدیکی نسبت به دولت یا موافق و متنع، از همه رسانه‌ها در نشست خبری حضور دارند و مجالی پرسش را در اختیار خواهند داشت.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور افزود: هم از لحاظ کیفی و هم کمی تفاوت‌هایی نسبت به قبل در نظر بوده و حضور بیش از ۳۰۰ خبرنگار از ۲۰۰ رسانه داخلی و خارجی بی سابقه بود و تعداد سؤالات نیز تفاوت چشمگیری دارد.

وی با بیان اینکه در این دوره پایگاه‌های خبری و روزنامه و مجلات نیز علاوه بر خبرگزاری‌ها و شبکه‌های تلویزیونی حضور دارند، تصریح کرد: تعدادی از رسانه‌های محلی و شهرستانی هم دعوت شده‌اند.

طباطبایی با بیان اینکه تعداد متقاضیان چند برابر افراد حاضر بود، گفت: امکان دعوت از همه میسر نبود و تلاش شده هیچ صدایی از جامعه رسانه‌ای در این نشست بدون نماینده نباشد.