تهران- ایرنا- ستاره تیم استقلال، گفت: به دلیل اتفاقات و حاشیه‌هایی که شب گذشته برای الغرافه ایجاد شد و امکاناتی که در اختیار آنها قرار نگرفت، از اعضای این تیم عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش ایرنا، رامین رضاییان که به عنوان بهترین بازیکن دیدار استقلال و الغرافه قطر انتخاب شد، بعد از این بازی، اظهار داشت: متاسفانه در شب قبل از بازی اتفاقاتی افتاد که باید از همه بازیکنان الغرافه عذرخواهی کنم‌ بدون شک باید امکاناتی در اختیار آنها قرار می‌گرفت که این موضوع میسر نشد و از طرف خودم و سایر بازیکنان عذرخواهی می‌کنم.

وی ادامه داد: از باشگاه هم باید تشکر کنم که وارد حاشیه‌ها نشد و کنار سرمربی، تیم و بازیکنان ماند تا امروز این اتفاق خوب را شاهد باشیم، از جواد نکونام هم تشکر می‌کنم که در زمانی که حاشیه ایجاد کردند، کار خود را بدون حاشیه پیش برد و بازیکنان روزهای سختی را سپری کردند.

زننده گل دوم استقلال برابر الغرافه، خاطر نشان کرد: به هر شکل از این شرایط خارج شدیم و امروز هواداران ما یک بُرد شیرین را کسب کردند، این اتفاق را به مجموعه بزرگ استقلال تبریک می‌گویم و باید برای دیدار بعدی در لیگ برتر آماده شویم.

وی بیان کرد: کار سختی داریم، مربی از ما دفاع و حمله می‌خواهد و من به عنوان یک بازیکن هرچه از من بخواهند را انجام می‌دهم،‌ از نکونام تشکر می‌کنم که اجازه می‌دهد در حملات سهیم باشم و برای موفقیت استقلال هر کاری که لازم باشد را انجام می‌دهیم.

گفتنی است دیدار تیم‌های استقلال ایران و الغرافه قطر در هفته نخست لیگ نخبگان آسیا با پیروزی درخشان سه بر صفر آبی‌پوشان همراه شد تا شبی خاطره‌انگیز برای هواداران این تیم رقم بخورد.