تهران- ایرنا- تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در شرایطی برابر حریف عربستانی خود شکست خورد که اگر مهاجمین این تیم قدر فرصت‌ها را می‌دانستند، این تیم می‌توانست جده را با امتیاز ترک کند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین گام از مسابقات لیگ نخبگان آسیا شب گذشته در ورزشگاه خانگی الاهلی عربستان به مصاف این تیم رفت که در پایان این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود سعودی‌ها به پایان رسید.

دروازه شاگردان خوان کارلوس گاریدو در این بازی خیلی زود باز شد و اگر این اتفاق رخ نمی‌داد شاید نتیجه دیگری رقم می‌خورد. الاهلی در دقیقه ۲ بازی روی حرکت ترکیبی ریاض ماحرز و فرانک کسیه تک گل بازی را به ثمر رساند.

با توجه به بازیکنانی که الاهلی در اختیار داشت، پیش‌بینی می‌شد این تیم کار راحتی برابر پرسپولیس داشته باشد اما قرمزها در این بازی نمایش جالب توجه و امیدوارکننده‌ای داشتند و علی‌رغم شکست مقابل حریف نامدار عربستانی، عملکرد این تیم مورد تمجید هواداران و کارشناسان قرار گرفت.

سرخ‌پوشان در این بازی بارها و بارها تا یک قدمی باز کردن دروازه حریف عربستانی پیش رفتند اما هر بار ناکام ماندند. از طرفی نیز انتخاب ادوار مندی سنگربان سابق تیم چلسی و باشگاه الاهلی به عنوان بهترین بازیکن این زمین به خوبی بیانگر نمایش پرسپولیس است. این سنگربان سنگالی با مهارهای خود مهاجمین قرمزها را بارها ناکام گذاشت.

مندی اگر چه در این بازی با چند واکنش تماشایی مانع گلزنی سرخ‌پوشان شد اما در برخی دیگر از صحنه‌ها مهاجمین پرسپولیس اگر دقت بیشتری در ضربات پایانی نشان می‌دادند، به طور حتم پرسپولیس می‌توانست دست پر جده را ترک کند. اتفاقا همین موضوع از شب گذشته مسئله مهم و مورد بحث بین هواداران و کارشناسان بوده و بسیاری معتقد هستند که مهاجمین پرسپولیس شب گذشته در حد و اندازه خود ظاهر نشدند و عملکرد خوبی در این بازی نداشته‌اند.

با توجه به فرصت سوزی عجیب مهاجمین پرسپولیس در بازی با الاهلی، گاریدو حالا برای تضمین موفقیت خودش و تیمش در ادامه رقابت‌های فصل باید برای این موضوع چاره‌ای بیاندیشد، در غیر اینصورت سرخ‌پوشان با چالش جدی مواجه خواهند شد.