بجنورد- ایرنا- پیکر مرحوم «جلال اسدی» از کارکنان فداکار دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی که ناجی زائران اربعین در حادثه هتل کربلا بود، امروز (سه شنبه) با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان استانی تشییع و در بجنورد به خاک سپرده شد.

به گزارش ایرنا، پیکر مرحوم اسدی که هنگام نجات زائران اربعین در حادثه آتش سوزی هتل کربلا جان خود را از دست داد، روز گذشته با استقبال اهالی مومن و ولایتمدار وارد بجنورد شد و مردم قدرشناس خراسان شمالی در مسجد دانشگاه علوم پزشکی استان با این ناجی زائران اربعین وداع کردند.

پیکر پاک این مرحوم صبح امروز از محل مسجد انقلاب تا میدان کارگر بجنورد تشییع شد و هر کدام از جمعیت تلاش می‌کردند تا خود را به تابوت این ناجی زائران اربعین برسانند اما استقبال و حضور مردم آن قدر زیاد بود که رسیدن به این مهم برای بسیاری از آنها سخت می‌شد.

نماز میت این مرحوم به امامت حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری برگزار و پیکر مطهرش در بجنورد به خاک سپرده شد.

مرحوم «جلال اسدی» در حادثه هتل کربلا برای نجات جان زائران اربعین دچار سوختگی بیش از ۵۰ درصد و برای درمان به تهران منتقل شد، بیش از یک ماه در بیمارستان بستری بود و بر اثر جراحات ناشی از سوختگی شدید آسمانی شد.

رییس مجلس شورای اسلامی نیز روز گذشته در پیامی ضمن تسلیت درگذشت مرحوم «جلال اسدی»، نوشت: نام او در صفحه پرافتخار ارادتمندان و خادمان مخلص خاندان عصمت و طهارت و قیام حسینی به‌ یادگار خواهد ماند.