شهریار - ایرنا - فرماندهی پلیس غرب استان تهران درپی انتشار فیلم حاوی مطالب توهین‌آمیز به ماموران انتظامی دراطلاعیه ای اعلام کرد:این فیلم قدیمی است و فردهتاک بازداشت شده است.

به گزارش ایرنا از خبر روز سه شنبه خبرگزاری پلیس، به دنبال انتشار فیلمی کوتاه در فضای مجازی توسط احدی از اتباع غیرمجاز مقیم در شهرستان شهریار که در آن ، وی نسبت به ماموران انتظامی مطالب اهانت آمیزی را مطرح می نمود، از این رو مراتب حسب الامر سردار فرماندهی محترم انتظامی استان جهت بررسی به فرماندهی انتظامی شهرستان شهریار اعلام گردید.

برابر جوابیه واصله از فرماندهی انتظامی شهریار، این فیلم برای حدود یک ماه قبل می باشد که درهمان مقطع زمانی پس از اخراج این تبعه غیرمجاز از کارواش مورد نظر، بلافاصله نسبت به دستگیری وی اقدام و با توجه به غیرمجاز بودن جهت تعیین تکلیف قانونی تحویل اردوگاه گردید.

در ادامه مدیریت کارواش با تهیه کلیپی ضمن عذرخواهی بابت اهانت صورت گرفته از زحمات ماموران انتظامی قدردانی نمود.

توقیف لاستیک های قاچاق در رباط کریم

سردار"مهدی کرمی" جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: ماموران پلیس آگاهی در گشت تلفیقی هنگام بازدید از انبارها و باراندازهای حاشیه ای شهر، موفق شدند از یک انبار یک هزار و ۹۹۱ حلقه لاستیک قاچاق متعلق به خودروهای سنگین در نصیرشهر کشف کنند.

وی با اشاره به اینکه انبار موصوف با دستور مقام قضایی پلمب شد، افزود: در خصوص این پرونده یک نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالای کشف شده را بالغ بر ۱۸۰میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطرنشان کرد: قاچاق کالا ضربه مهلکی به تولید و اشتغال کشور زده و پیامد های ناگواری به دنبال خواهد داشت، لذا از شهروندان انتظار است هرگونه خبری مبنی بر قاچاق کالا را سریعا به پلیس گزارش داده تا شیادان و قانون شکنان به سزای اعمال مجرمانه خود برسند.

دستگیری کلاهبردار اسکیمری توسط پلیس فتای غرب استان تهران

سرهنگ"شاهین حسنوند" رئیس پلیس فتا غرب استان تهران در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: در پی شکایت فردی به پلیس فتای شهرستان اسلامشهر با موضوع کپی برداری از کارت بانکی از وی، پرونده در اختیار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های کارشناسان پلیس فتا مشخص شد ۳۰تیرماه سال جاری طی یک فقره تراکنش بانکی، فرد کلاهبرداری باشیوه کپی و اسکیم اقدام به برداشت ۵۷۰ میلیون ریالی از حساب شاکی کرده است.

سرهنگ حسنوند تصریح کرد: در ادامه تحقیقات کارشناسان مشخص شد، سارق پس از کپی کردن کارت شاکی با مراجعه به طلافروشی در شهرستان آستارا استان گیلان، اقدام به خرید طلا به ارزش ۵۷۰ میلیون ریال کرده که ماموران انتظامی با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی هویت فرد کلاهبردار در هنگام خرید از طلا فروشی شدند.

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی فرد کلاهبردار را در شهرستان چالوس دستگیر و تحویل مرجع قضائی دادند.

کشف ۲۴۸کیلو مواد مخدر قبل از توزیع در سرآسیاب

سردار"مهدی کرمی" جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به عملیات پلیس و کشف موادمخدر اظهار داشت: برابر اخبار و اطلاعات به دست آمده، تعقیب و مراقبت فعالیت۲ قاچاقچی مواد افیونی در"سرآسیاب" ملارد در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: با شناسایی محل فعالیت قاچاقچیان در سرآسیاب، دو تیم عملیاتی مشترک از عوامل پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا و شهرستان ملارد، پس از چند ساعت تعقیب و مراقبت، با هماهنگی قضائی در عملیاتی وارد مخفیگاه قاچاقچیان موادمخدر در سرآسیاب شده و موفق به دستگیری ۲ قاچاقچی شدند.

سردار کرمی تصریح کرد: در بازرسی از محل فعالیت قاچاقچیان، ۲۱۹کیلوگرم تریاک، ۲۹ کیلو و ۴۲۰گرم شیشه، یک قبضه کلت کمری،۸۳ عدد فشنگ جنگی، دو عدد خشاب و چهار عدد گوشی تلفن همراه کشف و یک دستگاه خودرو سواری و یک دستگاه موتورسیکلت متعلق به آنها نیز توقیف شد و قاچاقچیان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.