تهران بزرگ - ایرنا - مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران از برگزاری دومین پویش نسیم مهربانی در آستانه سال تحصیلی خبر داد و گفت: در این رویداد ۱۶ هزار بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.

به گزارش ایرنا، مهدی امیری روز سه شنبه در حاشیه برگزاری این پویش در مصلای تهران به خبرنگاران تاکید کرد: به دنبال القای نشاط و شادی در سطح جامعه در آغاز سال تحصیلی جدید، پویش نسیم مهربانی برگزار شده و در این پویش نگاهی آینده نگر لحاظ شده چرا که دانش آموزان آینده سازان کشور ما هستند.

وی ادامه داد: در پویش نسیم مهربانی گروههای مختلفی پای کار آمدند تا محیطی با نشاط برای دانش آموزان به ویژه آن دسته که کم برخوردار هستند، فراهم شود.

به گفته مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران، علاوه بر ایجاد شور و نشاط، ایمن سازی ها و اصلاح معابر و بهسازی فضاسازی و رنگ آمیزی های متنوع در معابر شهری با ضریب مضاعف در سطح مدارس تهران انجام و توسعه داشته است.

امیری ادامه داد: ۱۲ هزار بسته لوازم التحریر از سوی خیرین و کمک های مردمی تامین شد و همچنین چهار هزار بسته نیز از سوی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران تامین و در اختیار دانش آموزان کار قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی هر یک از بسته ها بطور میانگین ۵۰۰ هزار تومان است، گفت: سال گذشته در اولین پویش به نیابت از ۲۴ هزار شهید استان تهران ۲۴ کوله پشتی به نیابت از یک شهید در اختیار دانش آموزان بی بضاعت قرار گرفت.

امیری یادآور شد: لوازم التحریر اهدایی کالای کاملا ایرانی است.