تهران- ایرنا- نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: اگر کشورها و امت اسلامی به صورت هماهنگ و دست در دست هم بودند و برخی نیز منافع شخصی را بر منافع جمعی ترجیح نمی دادند امروز شاهد چنین اتفاقات ناگواری نبودیم. گفت:

به گزارش‌ ‌ایرنا، حجت‌ الاسلام سیدعبدالفتاح نواب درجمع کارکنان بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج وزیارت با بیان اینکه ضروری است مسلمانان و پیروان حضرت ختمی مرتبت با هم در مقابل این وحشی گری متحد شوند، گفت: اگر کشورها و امت اسلامی به صورت هماهنگ و دست در دست هم بودند و برخی نیز منافع شخصی را بر منافع جمعی ترجیح نمی دادند امروز شاهد چنین اتفاقات ناگواری نبودیم.

وی اظهار داشت: مسلمانان نباید هیچ گونه کمکی را در مسیر قربانی شدن و کشتار هم کیشان خود انجام دهند بلکه همه باید با اتحاد و همدلی جلوی عملکرد وقیحانه و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را بگیریم.

نواب افزود: در این ایام که همه مسلمین باید به سرور بپردازند، درد و غم مردم بیگناه و مظلوم غزه، مانع چنین رویکردی است؛ برای موفقیت و پیروزی این مردم در مقابل رژیم صهیونیستی و همدستانش دعا می کنیم.

وی با بیان اینکه ارتش دشمن و سران استکبار جهانی در مقابل دفاع مردم غزه مستأصل شده اند، تصریح کرد: تمام کفر برای نابودی غزه دست به کار شد اما نتیجه گیری شان غلط بود چرا که با چنین عملکرد وحشیانه ای، مردم دنیا و حتی خود صهیونیست ها از این رویکرد جنایت کارانه گریزان هستند و عملکرد مستکبران را زیر سوال می برند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: بدترین فرد و پست ترین رژیم، نتانیاهو و رژیم اشغالگر صهیونیستی است که بی شک در مقابل مردم خود و چشم جهانیان، ذلیل و زبون شده اند و پیروزی با مومنین است.

نواب ادامه داد: امروز اهتمام کشورهای اسلامی به موضوع کشتارمردم بی گناه غزه یک ضرورت دینی است.

نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت با اشاره به مقاومت مردم مظلوم غزه در برابر جنایات وحشیانه رژیم اشغالگرصهیونیستی، اهتمام کشورهای اسلامی به موضوع کشتار مردم بی دفاع غزه را یک ضرورت دینی خواند و گفت: این روزها سران استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی در میان مردم خود و در مقابل چشم جهانیان ذلیل و زبون شده اند.