شیراز-ایرنا- رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌ زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: مدرسه مهر تابان در شیراز به دلیل مشکلات ایمنی و وجود ۱۴ ایراد جدی در این سازه و به خطر افتادن جان دانش آموزان تعطیل شده است.

مسعود زارعی سه‌شنبه در نشست خبری افزود: در خصوص موضوع مدرسه مهرتابان مشکلات جدی وجود دارد و سازه این مدرسه می‌تواند خطرآفرین باشد.

زارعی افزود: ۱۰ سال است که مسئولان این مدرسه قول جا به‌جایی داده اند که باتوجه به شهریه‌هایی نجومی که در این مدرسه از دانش آموزان اخذ می‌شود، مسولان این واحد می توانستند طی این سالها نسبت به جابه جایی مدرسه به محلی دیگر اقدام کنند.

او اظهار کرد: براساس بررسی‌های صورت گرفته حتی فضای ورود خودرو آتش‌نشانی ندارد و این ساختمان بسیار ناایمن است و باید سریعا تخلیه شود،زیرا جان دانش‌آموزان به تحصیل آن‌ها ارجحیت دارد.

وی اظهار کرد: ترافیک این محدوده نیز مشکل دیگری است که اگر حادثه‌ای رخ دهد این ترافیک از عبور خودرو آتش‌نشانی و امدادی به محل جلوگیری می‌کند و مسئولان نباید نسبت به جان کودکان اهمال کنند.

عضو شورای شهر شیراز گفت: مدرسه مهرتابان باید به جایی منتقل شود که ایمنی ساختمان تضمین شود، چون حادثه یک لحظه اتفاق می‌افتد.

زارعی ادامه داد: متولیان امر به این موضوع توجه کنند که مبادا با دادن مجوز به ساختمان‌های ناایمن مردم را دچار سانحه کنند.