خواف-ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب خواف گفت: آرامش، وحدت و امنیت مردم را خط قرمز خود می‌دانم و با هرکس که قصد خدشه وارد کردن به این سه مقوله را داشته باشد، برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا سید محمد رسولی روز سه‌شنبه در نشست خبری افزود: کاهش سرقت‌ با هم‌افزایی و تعامل با مسوولان و دست اندرکاران ذیربط رویکرد مهم دادستانی خواف است است و اولویت نخست در این زمینه، کشف اموال مسروقه و رسیدن مالباخته به اموال خود است و با جرایمی همچون فروش مواد مخدر، نزاع های دسته جمعی، شرارت و اراذل و اوباش با شدت برخورد خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه دادستانی عمومی و انقلاب این شهرستان حمایت قاطع و همه‌جانبه‌ای از پلیس خواهد داشت، ادامه داد: دادستانی این شهرستان از افرادی که بصورت صحیح و قانونی مطالبه‌گری کنند و کمک‌کار خدمت‌رسانی مردم باشند، حمایت خواهد کرد.
دادستان عمومی و انقلاب خواف اضافه کرد: در راستای حقوق‌عامه و نظارت بر اجرای قوانین و استیفای حقوق مردم در بسیاری از موضوعات زیرساختی و آسیب های اجتماعی شهرستان خواف ورود کردیم و با تعامل مسوولان اتفاق‌های خوبی را شاهد خواهیم بود.

وی گفت: منافع و حقوق مردم از مهم‌ترین مسائل و اولویت‌های دادستانی می‌باشد و مدافع حقوق همه مردم خواهم بود.

وی افزود: موضوعات معادن برای مسئولیت های اجتماعی، محیط زیست و جاده های مواصلاتی شهرستان را باید طبق قانون و در چند جنبه پیگیری کرد و این امر با همکاری تمام مسوولان به سرانجام می رسد.

رسولی همچنین به ضرورت استفاده بهینه از فضای مجازی اشاره کرد و گفت: باید با القای ناامیدی و انتقادات نادرست مقابله کنیم و دست در دست هم از ظرفیت‌های فضای مجازی بهترین بهره‌برداری کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خواف در پایان خاطرنشان کرد: در کنار مسئولی که دلسوز مردم باشد خواهم ایستاد اما نسبت به هر گونه تخلفی که انجام دهد برخورد سختگیرانه‌ای خواهم کرد.

مرکز شهرستان خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد و جنوب استان خراسان رضوی قرار دارد.