کرمانشاه - ایرنا - تیم فوتبال بعثت کرمانشاه شامگاه سه شنبه در هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های ایران میزبان نفت و گاز گچساران بود که در این دیدار توانست حریف خود را با سه گل شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این‌ دیدار که در مجموعه ورزشی آزادی شهر کرمانشاه و با حضور هواداران زن و مرد برگزار شد شاگردان علی نظر محمدی در نیمه اول نمایش بهتری از نفت و گاز گچساران ارائه کردند و در همان ابتدای بازی و در دقیقه سوم نیمه نخست با گل تماشایی عارف سیفی از میهمان خود جلو افتاد.

با گلی که بازیکنان نفت و گاز گچساران در یافت کردند حملات این تیم برروی دروازه تیم بعثت شدت گرفت با این وجود این تیم بعثت بود که روی یک ضربه کرنر توانست گل دوم را توسط عماد میرجوان به تور دروازه گچسارانی ها بدوزد.

نیمه اول این بازی با این ۲ گل به نفع تیم بعثت به پایان رسید تا تماشاگران خود را برای دیدن یک نیمه پر افت و خیز دیگر آماده سازند.

در نیمه دوم تیم بعثت ضمن دفاع کردن از گل های خود به ضدحمله نیز امید بسته بود که در نهایت عارف سیفی در دقیقه ۷۹بازی سومین گل تیم بعثت و دومین گل خود را با یک ضربه تماشایی وارد دروازه نفت و گاز گچساران کند.

در ادامه بازی هرچند که ۲ تیم فرصت های گلزنی متعددی داشتند ولی بازی با نتیجه سه بر صفر به سود تیم بعثت به پایان رسید تا این تیم سه امتیاز را در نخستین بازی خانگی و در مقابل تماشاگران پرشور خود بدست آورد.

داوارن این بازی رضا مرادی ، هادی ابراهیمی، احمد رفیعی و محمدرضا دلاوری همگی از اراکبوده و ناظر فدراسیون نیز آرمان اسدی بود.

به گزار ش ایرنا، تیم بعثت کرمانشاه که با خرید امتیاز تیم کویر مقوای تهران امسال به عنوان نماینده این استان در لیگ دسته اول جام آزادگان حضور پیدا کرده است در نخستین دیدار خود در هفته نخست لیگ میهمان تیم شهر راز شیراز بود که بازی را در دقایق تلف شده نیمه دوم با نتیجه ۲ بر یک به میزبانش واگذار کرد.