جیرفت- ایرنا- فرمانده انتظامی جیرفت گفت: اقدام هوشمندانه و برتری آتش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان حین درگیری مسلحانه، سوداگران مرگ را در انتقال محموله ۲۴۵ کیلوگرم تریاک ناکام گذاشت.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا فیروزبخت روز چهارشنبه اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جیرفت هنگام پایش خودروهای عبوری در محور جیرفت- اسفندقه به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
وی افزود: با ظن قوی ماموران که این خودرو راه پاک کن است که در حین بازرسی از خودرو، یک دستگاه خودروی سمند به سرنشینی ۲ نفر وارد ایست بازرسی ماموران شده و راننده آن به محض رویت ماموران اقدام به فرار می کند.
این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران با اقدام هوشمندانه، خودروی سمند را مورد تعقیب قرار دادند که سرنشینان مسلح خودرو اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کردند، اما در مواجهه با سرعت عمل و برتری آتش ماموران با برجای گذاشتن خودرو حامل مواد از صحنه متواری شدند.
فرمانده انتظامی جیرفت با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از خودرو سمند موفق به کشف ۲۴۵ کیلوگرم تریاک شدند بیان کرد: در این عملیات ۲ دستگاه خودرو و ۲۴۵ کیلو گرم تریاک کشف و ۲ نفر متهم دستگیر شدند.
سرهنگ فیروزبخت اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند و واکاوی‌های اطلاعاتی برای شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ ادامه دارد.