تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: خیلی خوشحالم سرمربی داریم که دلسوز باشگاه است و نمی‌گذارد بازیکن بی‌کیفیت در تیم حضور داشته باشد.

ستار همدانی روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص پیروزی استقلال در هفته اول لیگ نخبگان آسیا مقابل الغرافه قطر اظهار داشت: استقلال یک بازی فوق‌العاده انجام داد و همه هواداران را خوشحال کرد. بازیکنان تیم برای هر دقیقه بازی برنامه داشتند و توانستند به خوبی همه نکات فنی را اجرا کنند. اما متاسفانه استقلال جایی بازی کرد که اصلا در شان این تیم نبود. در بازی پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان دیدیم کیفیت چمن چقدر خوب بود.

وی در مورد نقاط قوت و ضعف تیم، گفت: خوشبختانه تیم اصلا ضعف ندارد و در همه جای زمین قوی و قدرتمند است. مطمئن هستم اگر کیفیت چمن بهتر بود، بازیکنان استقلال می‌توانستند گل‌های بیشتری بزنند. خوشحالم که باشگاه توانسته امسال نفرات خوبی جذب کند چون این بازیکنان توانستند در دیدار مقابل الغرافه بدرخشند.

پیشکسوت استقلال درباره حضور لبو موتیبا در تیم، اظهار داشت: شناختی که از جواد نکونام دارم این است که بازیکن بی‌کیفیت جذب نمی‌کند. چون در اول فصل شاهد بودیم اجازه حضور بازیکن بوسنیایی را نداد و سرمربی داریم که دلسوز باشگاه است و نمی‌گذارد بازیکن بی‌کیفیت در تیم حضور داشته باشد. وقتی که باشگاه سراغ بازیکنی می‌رود قطعا مورد تایید نکونام است.

همدانی در خصوص اینکه آیا استقلال می‌تواند به دور بعد لیگ نخبگان آسیا صعود کند، خاطرنشان کرد: معتقدم که هنوز استقلال به اتحاد تاکتیکی نرسیده، ولی شک ندارم اگر با همین رویه پیش برود می‌تواند غول آسیا را به زانو بیندازد. امیدوارم بازیکنان هر چه زودتر به تاکتیک‌های جواد نکونام سازگاری داشته باشند که بتوانند نکات تاکتیکی کادر فنی را پیاده کنند تا منجر به نتایج خوبی برای هواداران در آخر فصل شوند.

وی در مورد دیدار امروز برابر نساجی مازندران، اظهار کرد: در فصل قبل شاهد بودیم نساجی مازندران ما را از قهرمانی دور کرد و نتوانستیم به ۳ امتیاز بازی برسیم و اما امیدوارم بازیکنان بتوانند بازی فصل گذشته را جبران کنند تا به صدر جدول برگردند.

تیم فوتبال استقلال در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز (جمعه) از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف نساجی خواهد رفت.

ستار همدانی