زاهدان- ایرنا- معاون مراسم و استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: مدیر جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید حلقه واسط بین مردم و حاکمیت باشد و بتواند صدای آنها را به گوش مسئولان برسانند و مسئولان را پاسخگو کند.

به گزارش ایرنا، محمدمهدی عرب انصاری روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: سیستان و بلوچستان به لحاظ وسعت سرزمینی، موقعیت استراتژیک از جمله استان‌های مهم کشور به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه مردم و مسوولان سیستان و بلوچستان پاسدار جنوب شرقی کشور هستند بیان کرد: از این جهت این استان جایگاه مهمی دارد ضمن اینکه مردم این منطقه سختکوش، انقلابی، متدین، بصیر و همواره همراه انقلاب بوده اند.

معاون مراسم و استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: مهربانی مردم سیستان و بلوچستان در خاطرات مقام معظم رهبری و بسیاری علما و بزرگان انقلاب به تصویر کشیده شده است.

وی ادامه داد: در هر سال چندین بار مقام معظم رهبری از خاطرات بسیار خوش و دلنشین با مردم این خطه و دیار سخن می گویند.

عرب انصاری با اشاره به اینکه اقوام و مذاهب مختلف در سیستان و بلوچستان صمیمی و برادرانه کنار هم زندگی می‌کنند تصریح کرد: به همین دلیل تراز مدیریتی در سیستان و بلوچستان باید تراز بالایی باشد.

وی عنوان کرد: کسانی باید در سیستان و بلوچستان به مدیریت گمارده شوند که جایگاه رفیع این استان را بشناسند به همین دلیل برای جایگاه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سیستان و بلوچستان مدیری را به کار گرفته ام که به خوبی مسائل استان را می‌شناسد.

معاون مراسم و استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: مدیر جدید باید در پیوند مردم با انقلاب باشد و امیدواریم بتواند قدم های بلندی در مسیر توسعه بردارد همچنین بتواند مسائل مردم رو به مرکز منتقل کند.

وی تصریح کرد: از مدیر جدید انتظار داریم در مسیر گام دوم انقلاب، جهاد تبیین و با مسائل و مشکلات مردم آشنایی داشته باشد.