تهران- ایرنا- سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد در خصوص بازگشت دوباره پژمان درستکار در راس کادر تیم ملی گفت: اگر خوب بود چرا برای المپیک او را نبردیم و اگر بد بود چرا او را دوباره آوردیم.

به گزارش ایرنا، منصور برزگر، پیشکسوت کشتی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی فدراسیون کشتی و تجلیل از مدال‌آوران سال ۱۴۰۳ در رقابت‌های المپیک و جهانی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: من بالای ۶۰ سال است که در کشتی هستم و باتجربه و سوابقی که دیده‌ام هیچ‌وقت چنین سازندگی‌ای در کشتی ندیده‌ام.

وی افزود: اقدامات انجام شده باید منعکس شود تا مردم در جریان زحمات قرار بگیرند و کارهای برجسته به‌یادگار می‌ماند، بویژه اینکه در دروان ریاست علیرضا دبیر، مجموعه کشتی شایستگی خود را نشان داده که دستشان درد نکند.

دارنده مدال نقره بازی‌های المپیک ۱۹۷۲ مونیخ ادامه داد: کشتی ما مثل نفت می‌ماند. اگر می‌گویم کشتی برای ایران است نه با این محیط جغرافیایی بلکه با محیط جغرافیایی قدیم. ۸۰ درصد مدال‌های دنیا برای ایران، ترکیه، قزاقستان و جمهوری آذربایجان است. کشتی در ایران ریشه دارد و باید خوب عمل کنیم.

برزگر خاطرنشان کرد: ما باید بیشتر توجه کنیم و مطمئن شویم که کشتی همیشه هست. این ورزش برای ایران است و وارداتی نیست. در هر گوشه‌ای از ایران کشتی وجود دارد و مردم ایران نیز این ورزش را دوست دارند. نیازهای امروز با دوران ما فرق می‌کند امیدوارم مسئولین نیازهای جوانان ما را برطرف کنند تا به نتیجه دلخواه برسیم.

پیشکسوت کشتی در رابطه با بازگشت پژمان درستکار به تیم ملی گفت: نمی‌دانم دبیر تصمیم‌گیرنده است یا نه. اگر خوب بود چرا برای المپیک او را نبردیم و اگر بد بود چرا او را آوردیم؟ امیدواریم با عملکردش هنر خودش را نشان دهد.