تهران- ایرنا- رئیس انجمن علمی فناوری چاپ ایران درباره شعار این دوره از هفته علوم و فناوری چاپ اعلام کرد: شعار دهمین دوره «صنعت چاپ، فناوری نوظهور و حکمرانی ارزش آفرین» خواهد بود؛ در این دوره ۷ برنامه در ۶ روز برگزار خواهدشد.

محمد بیطرفان در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب ایرنا، درباره برنامه‌های دهمین نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ، توضیح داد: این برنامه‌ها هر سال با نزدیک شدن به روز ملی صنعت چاپ برگزار می‌شد. به شکلی که این روز در هفته نکوداشت قرار بگیرد. اما در سال ۱۴۰۳ این رویداد به دلیل تعطیلی ۲۸ صفر و شهادت امام رضا(ع) با تاخیر در مهرماه برگزار خواهدشد.

رئیس انجمن علمی فناوری چاپ ایران با اعلام اینکه دهمین نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ از ۲۱ تا ۲۷ مهر برگزار خواهدشد، ادامه داد: این برنامه با حضور و مشارکت متولیان، تشکل‌ها، اساتید دانشگاه و فعالان حوزه صنعت چاپ برگزار می‌شود.

به گفته او شعار این دوره از نکوداشت «صنعت چاپ، فناوری نوظهور و حکمرانی ارزش آفرین» خواهد بود.

محمد بیطرفان رئیس انجمن علمی فناوری چاپ ایران

تقدیر از پیسکسوتان و فعالان این حوزه

بیطرفان درباره ۷ برنامه‌ای که در ۶ روز برگزار خواهدشد، گفت: این برنامه‌ها در هفت مکان دولتی، دانشگاهی و صنعتی برگزار می‌شود.

رئیس انجمن علمی فناوری چاپ ایران عنوان برنامه‌ها را اعلام کرد و افزود: عناوین عبارت از سمینار هم‌اندیشی علمی و تخصصی فناوری و صنعت چاپ، جهش تولید با مردم برای ایران، سمینار هم‌اندیشی علمی و تخصصی فناوری و صنعت چاپ، تحول دیجیتالی و همزیستی با هوش مصنوعی و فناوری‌های نو ظهور در زنجیرهه‌های ارزش، سمینار علمی و تخصصی فناوری و صنعت چاپ، ‌وفاق اصناف، تشکل ها، نهادهای متولی و نقش پیشکسوتان در تحقق آن سمینار هم‌اندیشی علمی و تخصصی فناوری و صنعت چاپ، توسعه آموزش خلاقیت نوآوری و کسب وکارهای دانش‌بنیان، سمینار هم‌اندیشی علمی و تخصصی فناوری و صنعت چاپ، هویت بخشی و بازارسازی صنایع دستی، فرهنگی و سوغات ملی، سمینار هم‌اندیشی علمی و تخصصی فناوری و صنعت چاپ، استاندارد محیط زست و مسئولیت‌های اجتماعی، سمینار هم‌اندیشی علمی و تخصصی فناوری و صنعت چاپ، نیروی انسانی توسعه آموزش کارآفرینی و تجاری و برندسازی محصولات صادراتی است.

به گفته او، در حاشیه این سمینارها با اهدای تندیس یاد بود از پیسکسوتان و فعالان این حوزه به فراخور هر نشست تقدیر خواهدشد.