گرگان- ایرنا- جانشین فراجا گفت: موفقیت‌ها و عزت ایران برگرفته و مرهون رشادت‌ شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار قاسم رضایی روز پنجشنبه در صبحگاه فرماندهی انتظامی گلستان اظهار کرد: نسل گذشته ایثار، گذشت، نوآوری، خلاقیت و اخلاص و بالاتر از آن بندگی خدا را به نسل امروز منتقل کرد.

جانشین فراجا گفت: مجموعه انتظامی افتخار دارد که در مسیر هشت سال دفاع مقدس گام برمی‌دارد و با ورود به بخش‌های دیگر مشغول دفاع از وطن و حریم نظام و ارزش‌ها و آرمان‌ها است.

وی ادامه داد: انتظامی با عنایات الهی، فرمانده کل قوا و دعای مردم، ماموریت‌های مهمی از جمله تامین امنیت انتخابات و دفع فتنه‌های گوناگون را با موفقیت انجام داد.

فرمانده انتظامی گلستان هم در این صبحگاه گفت: این استان سرزمین همدلی، برادری، وحدت است که ساکنان آن شامل اقوام و مذاهب گوناگون در امنیت و آسایش کنار هم زندگی می‌کنند.

سردار محمدسعید فاضل‌دادگر افزود: امنیت مرهون مولفه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی است که ناترازی در یکی از آنها، مشکلاتی ایجاد خواهد کرد و ما در سطح بالای آمادگی، اشراف و هوشیاری قرار داریم.

جانشین فراجا پس از صبحگاه و رژه یگان‌ها و واحدهای نمونه نیروی انتظامی گلستان، در جلسه ستاد فرماندهی و معاونت عملیات حضور یافت و سپس از نمایشگاه دستاوردهای عملیات‌های مختلف بازدید کرد.