کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی استان البرز از کشف انبار احتکار مواد خوراکی ‏به ارزش ۴۵۰ میلیارد ریال در منطقه مهرشهر شهرستان کرج خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس البرز، سردار "حمید هداوند" روز پنجشنبه اظهار کرد : در پی کسب گزارشی مبنی بر احتکار برخی اقلام مواد غذایی مورد نیاز مردم در یکی از انبارها منطقه مهرشهر کرج بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.
وی اضافه کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان به همراه بازرسان اداره کل صمت جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند که در بازرسی به عمل آمده مقدار۱۵۰ هزار و ۱۰ کیلوگرم شکر، ۱۳۳ هزار و ۲۲۲کیلوگرم خرمای مضافتی ، ۱۰۰ هزار کیلو گرم شکر نیشکر و مقدار ۱۲۹ هزار و ۴۷۵ کیلو گرم شیرخشک صنعتی کشف که در سامانه جامع و تجارت ثبت نشده و شرکت مربوطه مطابق قوانین اقدام به تخلف کرده است.
وی با بیان اینکه ارزش کالا های کشف شده ۴۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: دراین راستا یک نفر متهم دستگیر و جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

دستگیری سارقان وسایل داخل خودرو با ۶۰ فقره سرقت در البرز

جانشین انتظامی البرز ، از دستگیری سه سارق حرفه ای وسایل داخل ‏خودرو و کشف ۶۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو خبر داد.

سرهنگ" محمد نادربیگی" گفت: در پی دستگیری شخصی به اتهام سرقت یک دستگاه خودروی وانت نیسان در یکی از شهرستان های همجوار البرز پرونده وی مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: متهم در بازجویی فنی و تخصصی انجام شده به سرقت خودرو با همدستی شخص دیگری اعتراف و ماموران با بکارگیری شگردهای پلیسی، یک نفر متهم دیگر را در این خصوص شناسایی و دستگیر کردند.
نادربیگی بیان کرد: در ادامه ماموران یک نفر همدست سارقان و مرتبط با پرونده را در یکی از مناطق شهرستان چهارباغ دستگیر و این سه متهم در بازجویی های پلیسی به ۶۰ فقره سرقت وسایل داخل خودرو اعتراف که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

دستگیری فیشینگ کار حرفه ای با ۱۲ میلیارد کلاهبرداری ‏
رییس پلیس فتا البرز از شناسایی و دستگیری یک فیشینگ ‏کار حرفه ای با اعتراف به کلاهبرداری سایبری به ارزش ۱۲ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ "رسول جلیلیان" اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب وی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد مالباخته پس از مشاهده لینک سهام عدالت وارد درگاه جعلی بانک شده و بعد از وارد کردن اطلاعات حساب خود در این درگاه جعلی، متوجه برداشت غیرمجاز از حساب بانکی اش می شود.
وی اظهار کرد: تحقیقات مأموران در این رابطه آغاز و پس از انجام اقدامات پیچیده پلیسی، یک نفر متهم در این خصوص شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.
رییس پلیس فتا استان با اشاره به اینکه تاکنون ۱۲ نفر از مالباختگان این پرونده از سراسر کشور شناسایی شده اند، گفت: تحقیقات در خصوص این پرونده کماکان ادامه دارد.
جلیلیان اضافه کرد: ارزش کلاهبرداری صورت گرفته از سوی این شخص ۱۲ میلیارد ریال برآورد می شود.