تهران بزرگ - ایرنا - طرح «من شهردارم» به عنوان ابتکار تهران در رویداد جایزه جهانی ۲۰۲۴ مسکو که شامل ۱۲ بخش بود، ارائه شد و پس از داوری در این جشنواره به عنوان طرح برگزیده انتخاب شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از شهرداری تهران، در این رویداد که در حاشیه اجلاس جهانی شهرداران شهرهای عضو قدرت‌های نوظهور جهان «بریکس» برگزار می‌شد، طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه شهرها و پایتخت‌های مختلف به داوری گذاشته شد. کشورهایی مانند روسیه، قرقیزستان، تاجیکستان، بلاروس، قطر، بحرین، ماازی، اندونزی، فیلیپین، چین و امارات در این رویداد حضور داشتند.

در جایزه جهانی نوآوری ۲۰۲۴ مسکو شامل ۱۲ بخش، طرح «من شهردارم» به عنوان ابتکار تهران به این رویداد ارائه و پس از داوری، به عنوان طرح برگزیده در بخش نوآوری رویداد جایزه جهانی نوآوری ۲۰۲۴ مسکو مورد تقدیر قرار گرفت.

همچنین هیات داوران از لطف‌الله فروزنده، معاون مالی و اقتصادی شهری شهردار تهران که به نمایندگی از شهردار تهران در این رویداد شرکت کرده بود، قدردانی کرد.

فروزنده در این اجلاس، توضیحاتی درباره روند اجرایی طرح «من شهردارم»، کارکردها و استقبال میلیونی شهروندان از آن ارائه کرد.

به گزارش ایرنا، پیمان بریکس یک تشکیلات جهانی متشکل از قدرت‌های نوظهور جهان مانند برزیل، روسیه، چین، هند و آفریقای جنوبی است که برای گسترش مناسبات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی تشکیل شده است. کشورمان نیز از شهریورماه سال گذشته به عضویت این پیمان درآمد.