تهران- ایرنا- با کسب ۶ مدال نقره و یک برنز در روز پایانی رقابت‌های موی تای قهرمانی جوانان جهان، پرونده تیم اعزامی ایران در این دوره از مسابقات با ۱۹ مدال رنگارنگ بسته شد. 

به گزارش ایرنا، رقابت‌های موی تای قهرمانی جوانان جهان از روز ۲۰ شهریورماه با حضور ۱۰۸ کشور به میزبانی بانکوک تایلند برگزار و پس از ۹ روز رقابت در بخش‌های مبارزه، وای کرو و مای موی (اجرای فرم) امروز پایان یافت.

در روز پایانی این مسابقات، فراتک باقری در وزن ۶۳/۵- کیلوگرم، دینا منگلیان در ۷۱- کیلو، زهرا خمرزاده در ۳۸- کیلو، آیسا خانی ۶۷- کیلو، پریا یعقوبی در ۷۱+ کیلو و ابوالفضل منصوری۱ در ۷۵+ کیلوگرم با قبول شکست برابر حریفان خود در دیدار پایانی، صاحب مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی شدند.

روز گذشته نیز در دیدار نهایی وزن ۶۳/۵- کیلوگرم رده ۱۳-۱۲ سال، محیا امیرخانی دهبنه با برتری مقابل لانا ژوکووا از روسیه موفق به کسب مدال طلا شده بود؛ ضمن اینکه سامیه خواجه حسنی و دینا کچویی نیز موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره شدند

شابان ذکر است تیم کشورمان در این مسابقات، توسط علی حسن زاده کیانی، امیرارسلان ملکی دیشابی، سیدامیرحسین بابازاده، سولماز سلیمانی، آیلین زامهران، زهرا خمرزاده، سارا سرداری، سیده معصومه طاهری، آناهیتا شادرازی و عرشیا جیرانی صاحب ۱۰ مدال برنز شد.

به این ترتیب تیم ملی موی تای جوانان ایران در این دوره از مسابقات با یک مدال طلا، ۸ نقره و ۱۰ برنز به کار خود پایان داد.

در پایان این پیکارها تیم های اوکراین، تایلند و قزاقستان به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در جدول رده بندی توزیع مدال ها تیم ملی کشورمان در جایگاه چهاردهم ایستاد.