بجنورد- ایرنا- فرمانده سپاه ناحیه شیروان گفت: ۱۷۳ گروه جهادی در قالب طرح "هر پایگاه یک گروه جهادی" بای بحث محرومیت زدایی و خدمات رسانی این شهرستان فعالیت خواهند داشت.

به گزارش ایرنا، سرهنگ علی دارابی پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران به مناسبت آغاز هفه دفاع مقدس اظهار کرد: ۹۱۰ فعالیت در قالب ۸۳ عنوان برنامه برای این هفته در سطح شهرستان برنامه ریزی شده است و از این تعداد ۲۲ برنامه به صورت محوری و شهرستانی اجرا خواهد شد.

وی افزود: هفته دفاع مقدس یادآوری برای نسل جوان ما جهت آشنایی با روند انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

دیدار و تجلیل از ۳۵۰ خانواده شهید

فرمانده سپاه ناحیه شیروان اضافه کرد: رزمایش بزرگ رهروان شهدا از جمله مهم ترین برنامه اجرایی در این هفته خواهد بود، دیدار و تجلیل از ۳۵۰ خانواده شهید توسط بسیجیان حوزه ها و پایگاه های بسیج محلات و اقشار پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: برگزاری یادواره های شهدا در سطح مساجد شهر و روستا، عطر افشانی مزار شهدا، توزیع بسته های معیشتی و لوازم التحریر، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، اعزام راویان دفاع مقدس به سطح ادارات و مدارس، اجرای برنامه های میز خدمت و حضور گسترده بسیجیان در نماز عبادی سیاسی جمعه از جمله برنامه های اجرایی این هفته خواهد بود.

سرهنگ دارابی با اشاره به نقش و جایگاه خبرنگاران تاکید کرد: چنانچه رسالت ما و اصحاب رسانه در رفع شبهات و دغدغه های روز جامعه به درستی انجام نشود، آیندگان ما نمی توانند ارزش این گنج دفاع مقدس را به درستی درک کنند و هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای روشنگری و تبیین خواهد بود.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.