نوشهر- ایرنا- مسابقات قایقرانی با قایق پارویی، قایق کانو، نجات غریق در رشته پرچم و پدل بُرد با حضور بیشت از ۴۰ ورزشگار به مناسبت رویداد ۹۰ سالگی شهرداری تنکابن در ساحل کریم‌آباد این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تنکابن روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری این مسابقات در که در ساحل کریم‌آباد برگزار شد به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات با حدود ۴۴ ورزشکار از غرب مازندران در رشته‌های نجات غریق با پرچم، قایق کانو، پدل برد و قایق پارویی به مناسبت رویداد ۹۰ سالگی شهرداری تنکابن در این شهر برگزار شد.
روح‌اله امین شکوهی با توضیح این که حدود ۲۰ نفر در رشته نجات غریقِ پرچم شرکت کردند، افزود: در این بخش هادی ساحلی بر سکوی نخست ایستاد و اله‌یار مرادیان رتبه دوم و حسین صیادیان رتبه سوم را کسب کردند.

وی با بیان اینکه ۶ نفر نیز در رشته قایق پارویی شرکت کردند ادامه داد: در این بخش نیز امیر دوستکان در سکوی نخست ایستاد و عبدالرضا ساحلی و مهیار چاوشی مقام دومی و سومی این رشته را کسب کردند.

او شرکت‌کنندگان قایق کانو را ۶ نفر اعلام کرد و خاطرنشان کرد: در این رشته ورزشی نیز نصرت‌اله صداقت به مقام اول دست یافت، مجید سعدی مقام دوم و آیت شیرود نجفی مقام سومی این رشته را بدست آوردند.

به گفته او در رشته پدل بُرد نیز ۱۲ نفر شرکت کردند، که در این بخش رضا کامیابی بر سکوی نخست ایستاد، محمد جواد اسماعیلی مقام دومی این رشته را کسب کرد و حمید عابدینی سوم شد.

شهرداری تنکابن به مناسبت نودسالگی تاسیس شهرداری تنکابن ۳۳ رویداد متنوع فرهنگی، ورزشی و هنری را به مدت یک هفته برگزار کرد.