تبریز- ایرنا- فرمانده سپاه عاشورا گفت: نباید سنگر را گم کرد بلکه باید حول محور ولایت فقیه و انقلاب اسلامی، وحدت خود را حفظ کنیم.

به گزارش روز جمعه ایرنا، سردار اصغر عباسقلیزاده در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت حسین اجاقی، با بیان اینکه مردم در دوران دفاع مقدس ثابت کردند که می‌توانند دشمن را شکست دهند، اظهار کرد: بزرگنمایی‌ها و تبلیغاتی که دشمن در طول ۴۵ سال گذشته در فضای مجازی داشته، در مقابل روحیه و مقاومت مردم ما دوامی نداشته است.

وی ادامه داد: دشمن که در فضای حقیقی ضعیف و در فضای مجازی قوی است، علیه انقلاب اسلامی تبلیغات بسیاری انجام می‌دهد تا تلقین کند که شکست ناپذیر است.

وی گفت: تمام کشورها در طول دوران هشت سال دفاع مقدس توسط آمریکا برای سرنگونی جمهوری اسلامی ایران آماده شده بودند اما مردم ایران با توکل بر خدا و رهبری امام خمینی(ره)، صدام را شکست دادند.

عباسقلیزاده با اشاره به نقش آمریکا و انگلیس در فتنه‌های داخلی، اظهار کرد: آمریکا به صراحت می‌گوید که داعش را تشکیل داده تا محور مقاومت و انقلاب اسلامی را از بین ببرد.

وی گفت: تلاش دشمن در طول سال‌های گذشته جلوگیری از گسترش انقلاب اسلامی بوده که موفق نشده است.

وی ادامه داد: دشمن می‌خواست تا با ایجاد داعش و جنگ در منطقه، تفرقه بین برادران شیعه و سنی ایجاد کند اما به نتیجه نرسید و امروز مردم سراسر دنیا علیه رژیم صهیونیستی قیام و از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنند.

فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر اینکه باید در همه حال پیرو خط ولایت فقیه باشیم، افزود: هر زمانی که پشتیبان ولایت فقیه باشیم به پیروزی می‌رسیم.