تهران- ایرنا- بسته خبری سی‌ام شهریور ماه سال ۱۴۰۳ به هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر، ماجرای جدایی ستاره النصر از این تیم عربستانی و سایر اخبار ورزش ایران و جهان اختصاص دارد.

به گزارش ایرنا، در روز جمعه سی‌ام شهریور ماه سال ۱۴۰۳ خبرهای مختلفی در خصوص ورزش ایران و جهان روی خروجی سرویس ورزشی ایرنا قرار گرفت که با هم به مرور مهم‌ترین آنها خواهیم پرداخت.

توقف استقلال و نکونام در قائمشهر؛ برتری شیرین پرسپولیس در شهرقدس

در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال استقلال در قائمشهر با نتیجه ۲ بر ۲ ماقبل نساجی مازندران متوقف شد تا این تیم ۵ امتیازی شود.در دیگر بازی حساس این هفته نیز پرسپولیس موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر آلومینیوم اراک را شکست دهد.

زارعی: چهارمی علیپور در المپیک کمتر از مدال نبود

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی گفت: قبل از المپیک و بازی‌های آسیایی رضا علیپور امکانات لازم را داشت و کسی بدون امکانات نمی‌تواند طلای هانگژو را بگیرد یا چهارم المپیک شود از سوی دیگر نمی‌توانیم منکر قابلیت‌های او باشیم چرا که ارزش چهارمی المپیک کمتر از مدال نبود. ادامه این گفت‌وگو را در اینجا بخوانید.

اظهارنظر جنجالی ستاره النصر؛ به اروپا باز می‌گردم

ستاره تیم فوتبال النصر عربستان از جدایی از این تیم و حضور در فوتبال اروپا خبر داد. ادامه این خبر را در اینجا بخوانید.

کاپیتان چادرملو: هدف ما بالاتر از بقاست/ هیچ تیم ضعیفی در لیگ برتر وجود ندارد

کاپیتان تیم فوتبال چادرملو اردکان گفت: هدف مجموعه باشگاه و تیم در لیگ برتر بالاتر از بقاست و به آن خواهیم رسید. ادامه این گفت‌وگو را در اینجا بخوانید.

به دنبال کسب نتایج ضعیف؛‌ سرمربی استرالیا از سمت خود استعفا داد

سرمربی تیم ملی فوتبال استرالیا بعد از کسب نتایج ضعیف در مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ از سمت خود کناره‌گیری کرد. ادامه این خبر را در اینجا بخوانید.

فریبا: هلدینگ باید برای استقلال ورزشگاه بسازد/ برای رضاوند خوشحالم گل زد

پیشکسوت فوتبال استقلال گفت: خداراشکر هلدینگ از لحاظ مالی هیچ کمبودی ندارد و می‌تواند برای استقلال یک ورزشگاه مناسب درست کند. اما امید دارم این حرف‌ها به گوش مسئولان فوتبالی برسد. ادامه این گفت‌وگو را در اینجا بخوانید.

وزنه‌برداری جوانان جهان؛ اعلام برنامه نمایندگان ایران در اسپانیا

برنامه وزنه‌برداران کشورمان در پیکارهای جهانی سال ۲۰۲۴ اسپانیا اعلام شد. ادامه این خبر را در اینجا بخوانید.