تهران- ایرنا- سخنگوی دولت گفت: رژیم صهیونیستی با انفجار دستگاه‌های ارتباطی لبنان سطوح جدیدی از جنایت و ترور را پیش چشم جهانیان نهاده است.

به گزارش ایرنا، فاطمه مهاجرانی روز جمعه - ۳۰ شهریورماه - در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در عیادت از آقای مجتبی امانی سفیر محترم ایران در لبنان از روند درمان ایشان مطلع شدم و برای سلامتی آن عزیز دعا کردم.

مهاجرانی افزود: ایشان توضیح دادند که پیجرهای منفجر شده وسیله ارتباط جمعی رایج در لبنان میان شهروندان بوده و حتی دانش‌آموزان هم از این وسیله استفاده می‌کنند.

وی اظهار داشت: رژیم کودک‌کش صهیونیستی، تروریسم دولتی را همچون غزه این بار در لبنان به کار بسته است و با به شهادت رساندن ده‌ها تن از شهروندان غیرنظامی و مجروح ساختن صدها تن از اهالی لبنان با انفجار دستگاه‌های ارتباطی سطوح جدیدی از جنایت و ترور را پیش چشم جهانیان نهاده است.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی طی عملیات تروریستی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه - ۲۷ و ۲۸ شهریورماه - در لبنان، با منفجر کردن هزاران دستگاه پیجر، بی‌سیم و سیستم‌های ارتباطی، دستکم ۳۷ شهروند لبنانی را شهید و بیش از ۴ هزار نفر دیگر را زخمی کرد.