زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از تزریق واکسن آنفلوانزا به والدین معزز شهدا، جانبازان شیمیایی شدید، متوسط و ۷۰ درصد و نخاعی استان با شروع فصل سرما خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس برزگر روز جمعه در حاشیه اجرای این طرح با بیان اینکه هزار و ۲۰۰ دز واکسن آنفلوانزا به اجرای این طرح در استان زنجان اختصاص یافته است، عنوان کرد: با شروع فصل سرما روند تزریق واکسن آنفلوانزا برای جامعه هدف توسط "بیمه دی" انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مجوز و آمار جامعه هدف مشمول ‌تزریق واکسن آنفلوانزا به مدیریت بیمه دی ابلاغ شده است ، اظهار داشت: معاونت درمان بنیاد شهید درصدد است با همکاری این بیمه، هوم‌کر طرف قرارداد و آمبولانس کوثر، اجرای تزریق واکسن آنفلوانزا به جامعه هدف دارای شرایط خاص جسمانی را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهد.

برزگر با بیان اینکه واکسیناسیون افراد مشمول تا پایان مهرماه ادامه خواهد داشت، افزود: افراد مشمول جهت دریافت واکسن در شهرستان زنجان به داروخانه ابروش و حریری،در شهرستان ابهر داروخانه نوحی، خدابنده داروخانه برجسته‌باف، خرمدره داروخانه جعفری، طارم و ماهنشان به درمانگاه یا بیمارستان و در شهرستان سلطانیه و ایجرود به شبکه بهداشت و درمان مراجعه و نسبت به تزریق این واکسن اقدام کنند.