تهران- ایرنا- سرمربی تیم هوادار گفت: فولاد تیم بزرگ، با قدمت و بااصالتی در فوتبال ایران است که زیر نظر یحیی گل‌محمدی بازیکنان خوبی را جذب کرده و فوتبال خوبی بازی می‌کند.

به گزارش ایرنا، سیدمهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران روز جمعه در نشست خبری پیش از دیدار این تیم با فولاد خوزستان اظهار داشت: به طور حتم فردا بازی سختی داریم و در طول هفته نیز با بچه‌ها صحبت کردیم و نکات لازم را به آنها گفتیم. بدون شک در بازی فردا کوچک‌ترین غفلت می‌تواند برای ما طبعات سختی داشته باشد.

وی در واکنش به تساوی هفته گذشته هوادار مقابل آلومینیوم اراک و عدم گلزنی این تیم در مسابقات لیگ برتر گفت: در بازی با آلومینیوم شانس پیروزی داشتیم. بخش‌های از بازی مثل بازی‌سازی و ساختار دفاعی و تاکتیک تیم دست مربیان و کادر فنی‌ است اما ضربه آخر را باید بازیکن روی خلاقیت خود بزند و در دست ما نیست. ما چهار بازی است که گل نزده‌ایم و این درست است، اما باید ببینیم که از سال قبل تا امسال چه داشته‌ایم و چه بازیکنانی را امسال در اختیار داریم. مطمئن باشید تیم ما رفته رفته سر و شکل بهتری پیدا خواهد کرد.

سرمربی هوادار خاطرنشان کرد: تمرینات را دیر شروع کردیم و دیدارهای ابتدایی لیگ مانند دیدارهای دوستانه برای‌مان بود. بعد از تعطیلات روند خوبی داشیم. تلاش کردیم مهاجم خوب جذب کنیم تا بدرد ما بخورد اما نشد. در خط حمله بازیکنان خوب و باتجربه و تلفیقی از جوانی و تجربه را داریم که می‌توانند به ما کمک کنند.

رحمتی در واکنش به برگزاری بازی‌های هوادار در ورزشگاه پاس عنوان کرد: به جز ۲ بازی با استقلال و پرسپولیس سایر بازی‌های ما در این ورزشگاه برگزار خواهد شد. ورزشگاه چند ایراد از جمله برق و لوله‌کشی آب داشت که برطرف شد و می‌توانیم اینجا بازی کنیم.

وی در داریوش شجاعیان که کمتر بازی می‌کند، توضیح داد: او بازیکن بزرگی است که در استقلال بازی کرده و چند فصلی‌ است در تیم هوادار حضور دارد. قرار بود از جمع ما جدا شود، فکر می‌کنم سه چهار روز قبل از اولین بازی در جمع ما حاضر شد. او در شرایط بازی نیست و از آمادگی به دور است و به همین دلیل در تمرینات بدنسازی و تیم شرکت کرد و در ادامه نیز با توجه به نیاز تیم مورد استقاده قرار خواهد گرفت.

سرمربی هوادار در واکنش به اینکه برخی بازیکنان مثل ارسلان مطهری آزاد هستند و برنامه این باشگاه برای جذب این بازیکنان چیست؛ اظهار داشت: ما با توجه به نیاز تیم بازیکن جذب می‌کنیم. در خط هافبک ما کمبود بازیکن داریم و متاسفانه نشد بازیکنی جذب کنیم. از رحیمی و طهماسبی تشکر می‌کنم که با پیگیری‌های‌شان شرایط جذب یک بازیکن را در خط هافبک فراهم کرده بودند، اما آن چیزی را که مدنظرمان بود، پیدا نکردیم و ترجیح دادیم که باز هم کمی صبر کنیم. به هرحال بودجه هوادار محدود است.

رحمتی در پایان عنوان کرد: لیگ برای ما از نیم فصل دوم شروع می‌شود، چرا که زمان بر است. ساختن تیم با توجه به بازیکنان جدیدی که هر کدام از یک تیم آمده‌اند، تا بخواهند با باشگاه آشنا شوند و جایگاهشان را پیدا کنند نیاز به زمان دارد. تا آن موقع تلاش می‌کنیم تا به امتیازات ممکن برسیم.

دیدار تیم‌های هوادار و فولاد خوزستان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور فردا (شنبه) از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه پاس تهران برگزار خواهد شد.