قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: فتنه‌ای آلوده و خطرناک تر از صهیونیسم وجود ندارد و آنها باید در سرزمین‌های اشغالی کشته و بساطشان جمع شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین اظهار کرد: صهیونیست‌ها تصمیم داشتند با پیجرهای انفجاری پنج هزار نفر را به قتل برسانند و خداوند خواست تا این تلفات انسانی به حداقل برسد، از این رو مسوولان و مردم بدانند دشمن از هر راهی برای علیه ما بهره می برد.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها به جنون و دیوانگی رسیده و بی نهایت درمانده شده‌اند، تصریح کرد: اشغالگران پلیدترین موجودات زمین هستند و هر کجای دیگری بروند آنجا هم فتنه انگیز خواهد شد، از این رو وظیفه ما کشتن صهیونیست‌ها در سرزمین های اشغالی است و باید در همانجا دفن شوند.

آیت الله عابدینی تاکید کرد: یک چوب کبریت کوچک، جنگلی را به آتش می کشد و بدترین آتش ها آتش فتنه است و اگر در بدنه مدیریتی کشور و در مملکت یک نفر عضو یا پشتیبان فتنه گر باشد، همان تعداد نیز زیاد خواهد بود.

امام جمعه قزوین ادامه داد: در آستانه میلاد رسول گرامی اکرم (ص) و همچنین امام صادق (ع) قرار داریم که از گنج های بزرگ عالم هستی هستند و همواره از برکات وجود آنها بهره می بریم.

آیت الله عابدینی با بیان اینکه دور بودن از ذکر و نام خدا و رسول اکرم (ص) معنای حقیقی زندگی را از انسان دور می کند، گفت: روز میلاد رسول اکرم (ص) به روز اخلاق و مهرورزی نام گذاری شده و این یعنی درک کنیم که چه قدر مهر و محبت در وجود ما قرار دارد و در مقابل دیگران چه طور اعمال می کنیم.

امام جمعه قزوین به آغاز هفته دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: دفاع مقدس به روز سرباز نیز نام گذاری شده است، چون جوانان سرباز ما افتخار ملت هستند و امنیت مردم به این بزرگواران بستگی دارد.

وی به روز شکستن حصر آبادان در عملیات معنوی ثامن الحجج اشاره کرد و افزود: یادمان نمی رود از آبادانی که بعثی ها می خواستند آن را بگیرند که در عملیات ثامن الائمه این محاصره شکسته شد و آغازی برای شکست های دیگر رژیم بعثی صدام فراهم آمد.

آیت الله عابدینی به برگزاری کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی پرداخت و خاطرنشان کرد: ایران اسلامی قدم های مثبتی برای وحدت برداشته و یکی از آن اقدامات نشست سالانه وحدت اسلامی و کنفرانس بین المللی است که امیدواریم خدای متعال برکت، محبت، انسجام و دوستی را ببین همه فرق برای مسلمانان جهان فراهم کند.