رشت - ایرنا - بازی ملوان و شمس آذر قزوین حاشیه‌هایی داشت که ادای احترام به هوادار متوفی ملوان، تشنج یکی از هواداران ملوان و همچنین رعد و برق شدید از مهمترین این حواشی بود.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال ملوان و شمس آذر قزوین جمعه شب در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر کشور در یک هوای بارانی در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود ملوان خانمه یافت.

با توجه به اینکه هفته گذشته و در جریان بازی تیم‌های ملوان و سپاهان در اصفهان، مرتضی خائفی یکی از هواداران باسابقه ملوان دچار عارضه قلبی شد و دارفانی را وداع گفت، ملوانان با لباس سیاه در دیدار مقابل شمس آذر حضور یافتند.

همچنین قبل از آغاز این دیدار، به دلیل فوت این هوادار قدیمی ملوان، این بازی با یک دقیقه سکوت آغاز شد و گروه داوری، بازیکنان و کادرفنی ۲ تیم و همچنین تماشاگران به این هوادار متوفی ادای احترام کردند.

ضمن اینکه فرزندان مرحوم مرتضی خائفی نیز در ورزشگاه حضور داشتند و از نزدیک شاهد تماشای این دیدار و پیروزی تیم ملوان بودند.

با توجه به اینکه این بازی زیر بارش باران انجام شد، اما تماشاگران زیادی خود را به ورزشگاه رسانده بودند که در جریان این مسابقه به خصوص در نیمه دوم این تماشاگران به همراه بازیکنان شاهد رعد و برق شدیدی بودند.

قبل از آغاز نیمه دوم نیز یکی از طرفداران ملوان دچار تشنج شد که بلافاصله با هماهنگی مسوولان ورزشگاه این هوادار تحت مداوا ابتدایی قرار گرفت و سپس با آمبولانس راهی بیمارستان شد.

به همین دلیل نیمه دوم بازی تیم‌های ملولن و شمس آذر قزوین با تاخیر انجام شد زیرا مسوولان برگزاری این دیدار منتظر حضور یک آمبولانس دیگر در ورزشگاه شدند که پس از ورود آمبولانس، سوت آغاز نیمه دوم به صدا درآمد.