قزوین ـ ایرنا ـ مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران گفت: استقبال فیلمسازان از هفتادمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان در قزوین فوق العاده و تنور آن داغ‌تر از همیشه بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی آذرپندار روز جمعه در اختتامیه هفتادمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان که به میزبانی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: بسیار خوشحالیم که تعداد فیلم های تولیدی انجمن سینمای جوان در این دوره بیشتر از دوره‌های قبل قابل مشاهده است و باحضور نسل‌های مختلف انجمن، این جشنواره به بهترین شکل ممکن برگزار شد.

وی افزود: جشنواره های منطقه ای در هر دوره به لحاظ کیفی رشد کرده‌ و جدی گرفته شده به خصوص در سال گذشته که برگزاری این جشنواره‌ها پس از سه سال وقفه از سر گرفته شد، دوره‌ای بود که ما از نو شروع به برگزاری این جشنواره کردیم و شاید آن موقع بعضی از فیلمسازها جشنواره را جدی نگرفته بودند.

آذرپندار با اشاره به اینکه در هفتادمین جشنواره منطقه‌ای قزوین، تنوع ژانر را بیشتر شاهد هستیم، ادامه داد: ژانر وحشت، فانتزی، ملودرام را در کنار درام‌های اجتماعی می توان مشاهده کرد و این نشان از تلاش های ما در زمینه تنوع و نوآوری دارد.

این مسوول در خصوص میزبانی قزوین در هفتادمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان، افزود: برگزاری این جشنواره در قزوین بسیار منظم برگزار شد و کمترین شکایتی از طرف فیلمسازان و هنرمندان مطرح نشد که جای تشکر دارد.

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران تاکید کرد: وجود نشانه‌ها و تبلیغات این جشنواره در میادین شهر قزوین با نورپردازی‌های تعبیه شده، قابل توجه است و برای تمام این موارد از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری قزوین و دبیر این جشنواره تشکر به عمل می آوریم.