رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال شمس آذرقزوین گفت: در دیدار ما مقابل ملوان شاهد یک بازی سخت و درگیرانه بودیم.

به گزارش ایرنا, سعید دقیقی شامگاه جمعه در نشست خبری پس ازبازی تیمهای ملوان و شمس آذر در بندرانزلی اظهار کرد: گرچه تیم ملوان در نیمه نخست ۲ گل به ثمررساند اما اگر پنالتی ما گل می شد، شرایط بازی تغییر می کرد.

وی افزود: به هر حال با این شکست ما به عنوان یک تیم ته جدولی هستیم و من به عنوان نفر نخست کادر فنی باید تلاش کنم تا با تمرینات بیشتر و همچنین با یکدلی مشکلات تیم را برطرف و از بحران خارج شویم.

دقیقی ادامه داد: البته ملوان بازیکنان باکیفیتی و خوبی دارد و تیمی‌ شایسته ای است و توانسته بازیکنان سرباز با کیفیتی را جذب کند اما ما نتوانستیم بازیکنان مناسبی را جذب کنیم و بیستر بازیکنان فصل گذشته نیز از تیم جدا شدند.

سرمربی تیم شمس آذر قزوین اضافه کرد: از سوی دیگر ما فرصت کمی برای آماده‌سازی داشتیم اما با این وجود می توانستیم نتایج بهتری را کسب کنیم شاید غرور ناشی از نتایج سال گذشته عامل این امر شده است.

دقیقی افزود: به هرحال امسال لیگ بسیار سختی را پیش رو داریم زیرا همه تیمها بازیکنان بسیار فنی و باکیفیتی را جذب کردند و فقط تیم ما و هوادار چنین شرایطی را نداشتیم اما باید تلاش بیشتری را انجام دهیم تا بتوانیم مشکلات را برطرف و به آمادگی مطلوب دست یابیم.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال ملوان و شمس آذر قزوین جمعه شب در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر کشور در یک هوای بارانی در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود ملوان خانمه یافت.