تهرنا- ایرنا- مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بهترین جا برای ما جهت بازی در لیگ نخبگان آسیا شهر قدس است و خواهشم این است که تیم پرسپولیس را از تهران بیرون نبرند.

به گزارش ایرنا، افشین پیروانی پس از برد ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در واکنش به اینکه چرا شهرآورد در اراک برگزار می‌شود، اظهار داشت: من نباید این سئوال را پاسخ دهم و باید مسئولانی که ورزشگاه آزادی را آماده نکردند پاسخگو باشند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید از مسئولان شهر قدس تشکر کنم که تمام تلاش خود را کردند. بهترین جا برای ما جهت بازی در لیگ نخبگان آسیا شهر قدس است و خواهشم این است که تیم پرسپولیس را از تهران بیرون نبرند. هرچند هر جا رفتیم همه عزیز هستند، زحمت کشیدند و حمایت کردند اما بهترین مکان برای ما تهران است.

وی با اشاره به تاثیر گذاری کمک داور ویدیویی، افزود: به نظرم داوران با وجود VAR سعی کردند تا بهترین تصمیم را در این بازی بگیرند.

پیروانی در خصوص ناراحتی آل کثیر در پایان بازی، اظهار داشت: همه دوست دارند بازی کنند و عیسی آل کثیر هم اگر به خاطر بازی نکردن ناراحت شده، طبیعی است و من هم بودم به این دلیل ناراحت می‌شدم. عیسی بازیکن مثمر ثمری است و امیدوارم تلاش بیشتری کند تا در ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس قرار بگیرد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره جدایی خانبان از کادر فنی پرسپولیس گفت: درباره خانبان بحث‌هایی شده و هرچیزی رخ داده با تصمیم سرمربی بود است و سعی می کنیم بهترین اتفاق بیفتد.