بوشهر-ایرنا- همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس نیروهای مسلح استان بوشهر با رژه در زمین، دریا و آسمان اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امروز شنبه در حالی که در آخرین روز تابستان نیز گرما و رطوبت همچنان بر سواحل خلیج فارس حکمفرمایی می کند اما گرم و با حرارت‌تر از آن رژه اقتدار نیروهای مسلح استان بوشهر بود که بار دیگر گوشه‌ای از توانمندی و آمادگی فرزندان دیار شهید نادر مهدی به عنوان شهید نبرد مستقیم با آمریکا در خلیج فارس را به نمایش گذاشتند.

حافظان امنیت در نیروی انتظامی، دریادلان نیروی دریایی، جان برکفان سپاه پاسداران، مرزبان و دریابان غیور و بسیجی‌های ولایت مدار امروز با اتحاد و وحدتی مثال زدنی در جوار سواحل نیلی خلیج فارس رژه اقتدار رفتند.

در این رژه که با حضور پرشور مسئولان، خانواده‌های شهدا و جانبازان و حتی شماری از شهروندان همراه شد بخشی از دستاوردهای نیروهای مسلح استان بوشهر به نمایش گذاشته شد.

امیرسرتیپ علی اکبر طالب زاده معان هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، استاندار، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی استان از جمله حاضران در این آیین باشکوه بودند.

این ویژه برنامه با استقبال قابل توجه رسانه‌های دیداری و شنیداری از بسترهای مختلف رسانه‌ای از جمله تلویزیون، سایت های خبری و شبکه های فضای مجازی مخابره شد.

بیشتر بخوانید

نیروهای مسلح ایران در اوج آمادگی قرار دارند

امام جمعه بوشهر: نیروهای مسلح منظومه‌ای از قدرت ایران اسلامی هستند

نیروهای مسلح استان بوشهر با رژه‌ای با صلابت و مقتدر بار دیگر به پاسداری و حفاظت ایران اسلامی تا آخرین قطره خون تاکید و با آرمان‌های شهدا و امامین انقلاب تجدید بیعت کردند.

در این آیین علاوه بر رژه نیروها در مقابل جایگاه چندین دستاوردهای نظامی کشور در سال‌های اخیر در معرض دید حاضران قرار گرفت.

در جوار جایگاه رژه یگان شناوری نیروهای دریایی سپاه و ارتش و همچنین بالگرد سپاه پاسداران به اجرا مانور پرداختند.

آخرین روز شهریورماه و هم زمان با آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در ۳۱ شهریورماه سال ۱۳۵۹، به نام هفته دفاع مقدس نام گذاری شده است که طی آن برنامه های مختلفی برای بزرگداشت هشت سال ایثارگری های مردم مقاوم ایران اسلامی در سراسر کشور از جمله استان بوشهر برگزار می شود.