شیراز -ایرنا - همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس یگان‌های نیروهای مسلح مستقر در استان فارس، آمادگی و توان رزمی و اقتدار نظامی خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش روز شنبه ایرنا ، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، یگان‌های نیروهای مسلح مستقردر فارس با برگزاری رژه پیاده و خودرویی، آمادگی رزمی و اقتدار نظامی خود را به نمایش گذاشتند.
این در شهر شیراز در خیابان پاسداران و در سایر شهرستان‌های فارس با حضور یگان‌های نمونه سپاه، بسیج، ارتش و فراجا انجام شد.
ارشد نظامی ارتش در فارس و کهگیلویه و بویراحمد در مراسم رژه گفت: امروز نیروهای نظامی و انتظامی در دفاع از کشور در آمادگی کامل به سر می‌برد.


امیر سرتیب دوم ابوالقاسم رضایی ارشد نظامی ارتش در فارس از آمادگی نیروهای ارتش، سپاه پاسداران، بسیج و نیروهای انتظامی در دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های امام و انقلاب خبر داد و افزود: امروز ایران هم در زمینه ساخت و تولید تجهیزات نظامی به خودکفایی رسیده و هم در اجرایی کردن ایده‌ها به تولید فاصله‌ها را کاهش داده ایم.


امیر رضایی هفته دفاع مقدس را فرصتی برای گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال ایثارگری و رشادت ملت ایران در مقابل دشمنان عنوان کرد و تصریح کرد: شهدا با اهدا خون خود در دفاع از میهن اسلامی در تاریخ جاودانه شده اند.

به گفته ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس و کهگیلویه و بویراحمد همزمان با هفته دفاع مقدس (۳۱ شهریور تا ششم مهرماه) ۳۰ برنامه شاخص را نیروهای مسلح مستقر در استان اجرا خواهند کرد.