بوشهر_ایرنا_ امام جمعه بوشهر گفت: هشت سال دفاع مقدس آغازگر و آفرینش مولفه قدرت دفاعی بی بدیل ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری روز شنبه در جمع نیروهای مسلح استان بوشهر اظهار کرد: اینک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در تمامی ابعاد نظام محاسبات مولفه قدرت دفاعی دارای شاخص‌های بالای نظامی است.

وی بیان کرد: یکی از مولفه‌های قدرت یک کشور،توانمندی نیروهای مسلح در تمام اضلاع هندسه دفاعی است که باید هموار مورد توجه جدی و راهبردی قرار گیرد.

صفایی بوشهری ادامه داد: قدرت در حوزه ستاد، صف، صنعت، هماهنگی، مدیریت میدانی و بازتولید طرح تولید قدرت در تمام امور از مولفه‌های توانمندی نیروهای مسلح محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تصریح کرد: هر گاه یک کشور دارای این مولفه‌های قدرت باشد و در نظام محاسباتی دفاعی جهان دارای جایگاه خاص است آن کشور از اقتدار ملی و بین‌المللی برخوردار است.

بیشتر بخوانید

رژه اقتدار نیروهای مسلح استان بوشهر در ساحل خلیج فارس

فیلم | رژه نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر بمناسبت هفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه استان بوشهر: ۹۴۰ برنامه در هفته دفاع مقدس اجرا می شود

وی افزود: ایران در هشت سال دفاع مقدس بخوبی نشان داد که می‌تواند از حریم خود دفاع کند و تمامی توطئه‌های سخت و نرم دشمن را به شکست بکشاند.

صفایی بوشهری ادامه داد: نیروهای مسلح در نظم نوین آینده جهان دارای جایگاه خاص هستند و کشوری می‌تواند در آینده جهان دارای نقش موثر باشد که که دارای نیروهای مسلح قوی باشد و ایران این چنین است.