سنندج- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت:  در سایه وحدت و همدلی است که جامعه به سوی آرمان‌ها و پله های ترقی گام نهاده و صفا و صمیمیت همه جا را فرا می‌گیرد. 

حجت الاسلام سیدمحمدسادات روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: وحدت و انسجام یکی از اصول عقلایی و برخواسته از سرشت انسانی و اصول ثابت و همیشگی دین اسلام است‌و قطعا هیچ قومی و جامعه ای در جنگ و فتنه و نزاع به خیر و سعادت نخواهد رسید.

وی افزود: بی‌شک منشا حقیقی وحدت در جوامع اسلامی دین مبین اسلام، توحید، باور به معاد،قرآن کریم و بویژه وجود نازنین پیامبر اکرم(ص) است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به مسئله فلسطین به عنوان مسئله اول جهان اسلام ادامه داد: قدس‌ شریف یکی دیگر از وجوه اشتراک و عامل ایجاد وحدت در جوامع مسلمانان است.

وی یادآور شد: این روزها رژیم سفاک صهیونیستی با رخنه درمیان صفوف مسلمین و تشتت حاکم در میان جوامع اسلامی بی سابقه ترین فجایع انسانی و تلخ ترین تراژدی تاریخ بشریت را در باریکه غزه رقم می زند و به نسل کشی خود تداوم می‌بخشد.

حجت الاسلام سادات اظهار کرد: اولویت اصلی جوامع مسلمان درهفته وحدت باید مقابله با این رژیم خونخوار باشد و انتظار می‌رود کشورهای مسلمان تمام توان و تدبیر خود را در دفاع از مردم مظلوم فلسطین بکار گرفته و گام‌های عملی در پایان دادن به نسل کشی رژیم غاصب صهیونیستی بردارند و قبله اول مسلمین را از لوث ابر جنایتکاران تاریخ بشری پاک کرده و قدس عزیز را به آغوش مسلمین باز گردانند.