تهران- ایرنا- منابع خبری رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه گزارش دادند که حملات موشکی به منطقه حیفا ادامه دارد و صدای آژیرهای خطر در شمال فلسطین اشغالی متوقف نمی شود.

به گزارش ایرنا به نقل از منابع خبری عربی، رسانه های اسرائیلی اعلام کردند که به دنبال حمله موشکی به حیفا دود از این مناطق به آسمان برخاسته است.

شبکه المیادین نیز به نقل از خبرنگار مستقر خود در جنوب لبنان گزارش داد که حملات موشکی به سوی سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان ادامه دارد.

رسانه های اسرائیلی همچنین تأیید کردند که چندین پهپاد به منطقه وادی عربه نفوذ کردند.

منابع صهیونیستی دیگر نیز گزارش دادند: آژیرهای خطر در فرودگاه رامون در مرز فلسطین اشغالی با اردن به دلیل نفوذ پهپاد به صدا درآمده است.

از سوی دیگر صدای انفجارهای متعدد در منطقه «نهاریا» در شمال فلسطین اشغالی به گوش رسیده است.

رسانه های صهیونیستی از حمله پهپادی نزدیک ایلات اشغالی خبر می دهند.
روزنامه اسرائیلی یسرائیل هیوم و منابع دیگری اعلام کردند که پس از حملات بامداد امروز حزب الله، مراکز آموزشی در حیفا، عکا، طبریه، نهاریا و صفد امروز یکشنبه تعطیل شدند.

براساس گزارش شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی بامداد امروز سه موج حمله موشکی به شرق حیفا و مناطقی در الجلیل انجام شد و تاکنون ۳۰ موشک شلیک شده است.

بنا به بیانیه حزب الله این حملات پاسخی به افزایش حملات هوایی دشمن در جنوب لبنان و شهادت شماری از غیر نظامی لبنانی است.

در بیانیه حزب الله هیچ اشاره‌ای به این نشده است که این حملات پاسخی به ترور شهید ابراهیم عقیل و چند فرمانده برجسته دیگر ‌حزب الله در حملات تروریستی روز جمعه است.