تهران بزرگ - ایرنا - رییس سازمان اورژانس استان تهران گفت: در هفته پایانی شهریورماه سال جاری ۲ هزار و ۲۳۴ تماس تلفنی مزاحم معادل ۳.۷ درصد کل تماس‌ها با مرکز اورژانس این استان برقرار شده است.

به گزارش ایرنا، محمداسماعیل توکلی روز یکشنبه درباره ماموریت‌های اورژانس تهران اظهار کرد: در هفته گذشته از ۲۴ تا ۳۰ شهریورماه، ۶۰ هزار و ۳۲۹ مورد تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان تهران برقرار شد که از این تعداد ۳.۷ درصد کل تماس‌ها، مزاحمت تلفنی بوده است.

ثبت ۱۹ هزار و ۸۰۳ ماموریت در هفته گذشته

رییس سازمان اورژانس استان تهران همچنین درباره ماموریت‌های اورژانس گفت: مجموع ۱۹ هزار و ۸۰۳ ماموریت مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران (دیسپچ) ثبت شد که در پی این ماموریت‌ها پنج هزار و ۵۶۴ مورد به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی ادامه داد: همچنین در پی انجام این ماموریت‌ها ۱۰ هزار و ۶۶۴ مورد از افراد نیازمند به خدمات اورژانسی در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

توکلی اضافه کرد: از مجموع ماموریت‌های ثبت شده در هفته گذشته، سه هزار و ۲۲۵ مورد حوادث ترافیکی معادل ۳۴.۲ درصد از کل ماموریت‌ها و ۱۶ هزار و ۵۷۸ مورد معادل ۶۵.۸ درصد از کل ماموریت‌ها مربوط به حوادث غیرترافیکی بوده است.

وی یادآور شد: همچنین اورژانس هوایی ۹ سورتی پرواز داشته است که در پی آن ۱۱ مصدوم به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند.