بوشهر- ایرنا- مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: مهمترین تلاش این وزارتخانه و نگاه وزیر در درجه اول برای تربیت و رشد استعدادهای دانش‌آموزان برنامه ریزی شده است.

به گزارش ایرنا؛ «مصطفی عطاران» روز یکشنبه در آیین بازگشایی و آغاز سال تحصیلی مدارس استان بوشهر اظهار کرد: فراهم شدن امکانات بیشتر برای دانش‌آموزان و معلمان و تکمیل فضاهای آموزشی از دیگر اهداف وزارت آموزش و پرورش در دولت چهاردهم به شمار می رود.

وی با اشاره به پیام وزیر آموزش و پرورش در آغاز بازگشایی مدارس کشور، عنوان کرد: دانش‌آموزان ایران اسلامی با تلاش و نقش‌آفرینی می‌توانند پیام‌آور صلح جهانی در عالم و جهان هستی شوند.

مشاور و نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: معلمان فضا را برای پیشرفت دانش‌آموزان آماده و آنان را در جهت کشف استعدادها و مهارت‌آموزی کمک کنند.

بیشتر بخوانید

۲۶ هزار دانش‌آموز کلاس اولی بوشهری راهی مدرسه شدند

فیلم | ارسال ۲۲ هزار قلم تجهیزات آموزشی به مدارس استان بوشهر

آغاز پیش از موعد سال تحصیلی برای والدین شماری از دانش آموزان بوشهری!

عطاران ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش از اولیا دانش آموزان درخواست دارد همانگونه که مدرسه را خانه دوم می‌دانند، خانه هم مدرسه دوم قلمداد و در تربیت بهینه فرزندان ایران اسلامی تلاش کنند.

وی با اشاره به پیام وزیر آموزش و پرورش به دانش‌آموزان و فرهنگیان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه کودکان مظلوم فلسطین و دانش‌آموزان معصوم غزه، گفت: کودکان مظلوم فلسطین و دانش‌آموزان معصوم غزه در مقابل چشم جهانیان غریبانه، زیر بمب‌ها و حملات وحشیانه رژیم غاصب و کودک‌کشان صهیونیستی از بدیهی‌ترین حقوق خود محروم می‌شوند و مجامع بین‌المللی سکوت اختیار کرده‌اند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش با اشاره به محرومیت دانش آموزان غزه از تحصیل از ۱۵ آبان سال گذشته تاکنون بیان کرد: بر اساس آمارهای موجود، بر اثر تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه، حدود ۶۳۰ هزار دانش آموز در غزه محروم از تحصیل هستند.