قزوین - ایرنا - رییس هیات فوتبال استان قزوین گفت: تیم ماهان بویین زهرا با کسب ۱۴ امتیاز به لیگ برتر ۱۶ سال فوتسال صعود کرد.

حسین باجیوند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مسابقات لیگ دسته اول نوجوانان کشور در حالی به پایان رسید که تیم ماهان بویین زهرا با کسب ۱۴ امتیاز جواز حضور در فصل بعد لیگ برتر ۱۶ سال کشور را کسب کرد.

وی اضافه کرد: مسابقات لیگ دست اول زیر ۱۶ سال کشور در ۲ گروه و ۶ تیم به صورت رفت و برگشت بوده که یک مرحله از آن نیز به میزبانی تیم ماهان بویین زهرا در قزوین برگزار شد و صعود تیم فوتسال بویین زهرا به لیگ برتر نشان دهنده توسعه و رشد رشته پرطرفدار فوتبال و فوتسال در استان قزوین است.

باجیوند ادامه داد: در ادامه رقابت ها لیگ فوتسال زیر ۱۶ سال ۲ تیم نخست هر گروه به لیگ برتر ۱۷ سال فوتسال کشور صعود می کنند.

رییس هیات فوتبال استان قزوین تاکید کرد: خوشبختانه فوتبال و فوتسال در استان قزوین به سطح و جایگاهی رسیده که دیگر مقابل حریفان دست بسته نبوده و زنگ تفریح سایر تیم ها نیستند، بلکه در زمین مسابقه حریفی برای گفتن دارند و ثابت کردند که قزوین پایتخت فوتسال ایران است.

وی خاطرنشان کرد: دیگر نماینده استان در این مسابقات استعدادهای برتر قزوین بوده که در گروه دوم با حریفانش به رقابت می پرداخت که متاسفانه با کسب هفت امتیاز به لیگ مناطق کشور سقوط کرد.