تهران- ایرنا- عادل فردوسی پور در شبی که پروژه «سی‌صد» یکصد هزار نفری شد، مهمان ویژه این رویداد هنری بود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی پروژه سی‌صد، شب گذشته -شنبه ۳۱ شهریورماه- پروژه «سی‌صد-گات» برای بیست و پنجمین بار به صحنه رفت تا پس از چندین و چند بار تمدید شدنِ این اجرا، شمار مخاطبانی که تاکنون «سی‌صد» را در فضای باز کاخ سعدآباد دیده‌اند، به یکصد هزار نفر برسد.

عادل فردوسی‌پور در اجرای شب گذشته‌ «سی‌صد» به عنوان مهمان ویژه حضور داشت. عوامل پروژه پس از اجرای دیشب، تندیس «سی‌صد» را به فردوسی‌پور تقدیم کردند. این تندیس با دستان ایرج طهماسب به فردوسی‌پور تقدیم شد.

فردوسی‌پور پس از دریافت تندیس «سی‌صد»، در سخنانی گفت: از دیدن این اتفاق هنری بسیار لذت بردم. در طول تاریخ بارها و بارها تلاش کرده‌اند که فرهنگ ما را به تاراج ببرند اما ما ماندیم و فرهنگ اصیل ایرانی را حفظ کردیم. صاحبان اصلی ایران عزیز، شما مردم شجاع و دوست‌داشتنی هستند. امیدوارم که اتفاق‌های بهتری برای همه ما رقم بخورد.

«سی‌صد» کاری از سهراب پورناظری، با تهیه کنندگی تهمورس پورناظری و با داستانی به نام «گات» نوشته محمد رحمانیان است.

نوید محمدزاده، بهرام رادان، بهرام افشاری، گوهر خیراندیش، دلنیا آرام، علی براتی، هدیه آزیدهاک و اهورا ابوالحسنی بازیگران پروژه‌ «سی‌صد» هستند.

پروژه «سی‌صد» سری نخست اجراهایش را از تیرماه امسال آغاز کرد. سری دوم این اجراها از اواخر مردادماه در فضای باز کاخ سعدآباد از سر گرفته شد. اجرای «سی‌صد» برای دوشنبه و چهارشنبه- دوم و چهارم مهرماه تمدید شده است.