شهر ری - ایرنا - شهردار منطقه ۲۰ تهران گفت:۸۵۰ نیمکت با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال ساخته شده است که با اولویت مدارس دخترانه شهر ری، تا هفته آتی تحویل می‌شود.

رضا شنگی روز یکشنبه در حاشیه آیین بازگشایی مدارس که در دبیرستان ماندگار شهید مدرس شهرری برگزار شد جمع خبرنگاران اظهار داشت: دبیرستان ماندگار شهید مدرس بیش از ۱۰۰ شهید را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است و این نقطه عطفی برای این دانش آموزان است که مسیر آنها را ادامه دهند.

وی افزود: برنامه بازگشایی مدارس با هدف تأسی دانش‌آموزان از نام و یاد شهدای گرانقدر دفاع مقدس اجرا شدتا سال تحصیلی را با قوت آغاز کنند.

شهردار منطقه ۲۰ تهران با اشاره به پیش‌بینی تمهیدات لازم به منظور رویارویی دانش‌آموزان با فضای پرشور و نشاط آموزشی بیان داشت: قبل از آغاز سال تحصیلی توسط شهرداری منطقه ۲۰ محوطه بیش از ۵۵ مدرسه نوسازی و آسفالت و به بهره‌برداری رسیده است.

شنگی در ادامه از خط‌کشی و نقاشی حیاط مدارس با هدف ارتقاء زیبایی بصری آنها خبر داد و گفت: از دیگر اقداماتی که در راستای آماده سازی آغاز سال تحصیلی صورت گرفته است خط‌کشی معابر سطح شهر، بلوک‌های عابر مقابل مراکز آموزشی و نقاشی دیواری برخی از مدارس است که می تواند تا در زیبا سازی شهر تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی افزود: با هماهنگیهایی که با ناحیه های ۱ و ۲ اداره آموزش و پرورش صورت گرفته است تا پایان سال جاری مدارس شهرستان ری هوشمندسازی می شوند.