تهران بزرگ - ایرنا - شهردار منطقه ۱۳ تهران از پاک‌سازی و پلمب ۲۶ ملک پلاک قرمز محل پاتوق افراد معتاد در راستای احقاق حقوق شهروندان در پایتخت خبر داد.

محمدهادی علی‌احمدی عصر یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با دستور مراجع قضایی و با همکاری چهار تیم فوریت‌های سامانه +۱۳۷ شهرداری منطقه ۱۳ و نیروهای انتظامی پاتوق افراد معتاد و متجاهر پلمب شد.

وی درباره عملیات اجرایی پلمب املاک یادشده افزود: با حضور یگان حفاظت شهرداری منطقه ۱۳ و عوامل ناحیه یک به املاک یادشده در سطح ناحیه مراجعه شد و با رعایت حقوق شهروندی و هماهنگی با ماموران نیروی انتظامی و پلیس موادمخدر، این املاک از افراد معتاد تخلیه و درب‌های ورودی این املاک توسط یگان حفاظت پلمپ و مسدود شده است.

شهردار منطقه ۱۳ تهران اظهار کرد: این اقدام پس از برگزاری جلسه قرارگاه اجتماعی و با پیگیری‌های انجام شده، در این راستا با ۲۶ پلاک قرمز که تبدیل به کلونی آسیب‌های اجتماعی شده بود، برخورد شد.

حامد حسنی، شهردار ناحیه یک منطقه ۱۳ تهران نیز اظهار داشت: علاوه بر نیروی انتظامی، عوامل شهرداری، اداره برق و گاز نیز در راستای اجرای این طرح همکاری داشتند و این طرح در قالب طرح ضربتی برخورد با املاک پلاک قرمز با دستور مقام قضایی اجرایی شد.