تهران - ایرنا - «عبدالله مبینی» رئیس سازمان ملی مهاجرت طی نشست مشترکی با «هایکیونگ جون» مدیر منطقه کمیساریا برای آسیا و اقیانوسیه در خصوص همکاری‌ها در حوزه پناهندگان دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش ایرنا از سازمان ملی مهاجرت، در این دیدار که امروز یکشنبه با حضور آقایان دکتر طباطبایی رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش و دکتر گل محمدی معاون اجرایی مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برگزار گردید ، رئیس سازمان ملی مهاجرت به حضور چند میلیون مهاجر آواره و پناهنده خارجی در جمهوری اسلامی ایران و خدمات گسترده و سخاوتمندانه کشورمان علیرغم تحریم‌های ظالمانه و سیاست دوگانه کشور غربی به پناهندگان اشاره کرد.

وی بر لزوم مسئولیت پذیری منصفانه جامعه بین‌المللی جهت حمایت از پناهندگان و تسهیل شرایط بازگشت آنها به کشور متبوع خود تاکید کرد.

خانم هایکیونگ جون در این دیدار ضمن تشکر از میزبانی سخاوتمندانه جمهوری اسلامی ایران به خاطر میزبانی از پناهندگان آوارگان و مهاجران اعلام کرد که کمیساریا در تلاش است که با تامین جبران کمبودهای مالی و بودجه‌ای از طریق‌های مختلف حمایت خود را از ایران گسترش دهد.