اصفهان- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: نتیجه شهرآورد اصفهان هم مانند سایر شهرآوردهای فوتبالی حساس و غیر قابل پیش‌بینی است.

به گزارش ایرنا، ژوزه مورایس یکشنبه شب در نشست خبری پس از مسابقه ذوب آهن و سپاهان اصفهان در ورزشگاه فولادشهر اظهار کرد: بازی سخت و رقابتی از هر ۲ تیم مشاهده کردیم و موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم که دروازبان ذوب آهن عملکرد فوق العاده ای از خودش نشان داد.

وی ادامه داد: تیم ما در این بازی یک گل به ثمر رساند اما خیلی حیف شد که نتوانستیم از موقعیت های خود استفاده کنیم و گلهای بیشتری بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه باید این نتیجه را بپذیریم، افزود: ذوب آهن در این بازی عملکرد خوبی از خود نشان داد و با تمام قوا و قدرت خود جنگید.

وی اضافه کرد: به عنوان یک تیم باید کیفیت خودمان را ارتقا دهیم و امیدوارم که در روزهای آینده پیشرفت و عملکرد بهتری از خود نشان دهیم.

به گزارش ایرنا، در آخرین دیدار هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان از ساعت ۱۹ در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک - یک همراه شد.

سپاهان با این تساوی، ۱۳ امتیازی شد و جایگاهش را در صدر حفظ کرد. ذوب‌آهن هم با ثبت چهارمین تساوی در پنج بازی فصل جدید، ۷ امتیازی شد و در رده هفتم قرار گرفت.