تهران- ایرنا- یکی از اعضای دفتر سیاسی حماس با اشاره به توانمندی مقاومت فلسطین با گذشت قریب به یکسال از عملیات «طوفان الاقصی»، به عمق ضربات وارده به اشغالگران از سوی رزمندگان فلسطینی اشاره کرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب، «باسم نعیم» گفت: ساعت صفر طوفان الاقصی در بهترین لحظه برای تحقق بیشترین دستاورد به نفع مساله فلسطین انتخاب شد.

وی افزود: طوفان الاقصی نبردی کاملا فلسطینی است که از همه فرزندان فلسطین در غزه، کرانه باختری و قدس اشغالی دفاع می‌کند.

نعیم آزادی اسیران و پایان دادن به رنج های آنها را یکی از اهداف نبرد طولان الاقصی برشمرد و ادامه داد: با گذشت قریب به یکسال از عملیات طوفان الاقصی، مقاومت همچنان قوی و در حال نبرد با جرات و اقتدار است و با ارتش اشغالگر می‌جنگد.

این عضو دفتر سیاسی حماس بیان کرد: اشغالگران در هیج جای غزه به علت ضربات مداوم رزمندگان مقاومت در امان نیستند. مقاومت در غزه کاملا سرحال است.

وی اظهار داشت: اشغالگران از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ با وجود برخی دستاوردهای تاکتیکی از حیث راهبردی، ناکام مانده و شکست خوردند. سران اشغالگر در محاکم بین المللی تحت تعقیب هستند و روایت اسرائیلی نقش بر آب و پوچ بودن آن در برابر جهانیان آشکار شد.

به گزارش ایرنا، مقاومت فلسطین هفتم اکتبر۲۰۲۳(۱۵ مهرماه۱۴۰۲) عملیات طوفان الاقصی را آغاز کرد و رژیم صهیونیستی پس از آن دست به حمله وحشیانه و نسل کشی در نوار غزه زد، اما نتوانست به اهداف خود در برگرداندن اسیران برسد و همچنان مقاومت در حال وارد کردن ضربات دردناک به اشغالگران است.