یاسوج- ایرنا- استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد در تماس تلفنی با دکتر بهادر غضنفری پزشک مصدوم در سانحه تصادف شامگاه روز گذشته، از وی دلجویی کرد و خواستار تسریع در رسیدگی بهتر فرآیند درمانی وی شد.

به گزارش ایرنا، روز گذشته فیلم تصادف دکتر بهادر غضنفری در فضای مجازی منتشر شد و واکنش و نگرانی مردم را در پی داشت. ید الله رحمانی استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد در تماسی تلفنی جویای احوال این پزشک شد.

آئین تودیع و معارفه استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد قرار است فردا برگزار بشود با این حال تماس او با این پزشک نشان داد که از حالا خود را استاندار استان و مکلف به پیگیری امور مردم می داند.

او با گفت و گوی گرم و صمیمی حال این پزشک معتمد را می پرسد و می گوید «نگران شما شدیم و خیلی دغدغه شما را داشتیم» بدون هیچ نگاه از بالا به پایینی این وظیفه را انجام می دهد.

او با شوخی می گوید « اگر کاری از دست ما بر می آید انجام می دهم البته درست است هنوز معرفی نشده ام» با این حال وظیفه خود دانست حال این پزشک را جویا شود.

این اقدام رحمانی را می توان به فال نیک گرفت به گونه ای که احساس مسئولیت او در قبال مردم و هنوز نرسیده از راه کاملا ملموس می شود.

از سوی دیگر این اقدام یدالله رحمانی نشان دهنده توجه وی به نخبگان استان است.

دکتر بهادر غضنفری از پزشک‌های معروف و محبوب در میان مردم گچساران و باشت است که سالیان سال به مردم خدمت می کند.

جلسه تودیع و معارفه استاندار این استان روز سه شنبه سوم مهرماه در محل سالن دکتر عسکریان دانشگاه یاسوج برگزار می شود.

، این مراسم با حضور اسکندر مومنی وزیر کشور، آیت اله حسینی نماینده ولی فقیه در استان، مجمع نمایندگان شهرستان های استان در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای تامین، اعضای شورای اداری استان، جمعی از شخصیت های ملی و استانی برگزار می شود.

در این مراسم یدالله رحمانی به عنوان استاندار جدید کهگیلویه وبویراحمد معرفی و از سید علی احمدزاده استاندار سابق تجلیل خواهد شد.