زاهدان - ایرنا - مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: خانواده معظم شهدا مایه خیر و برکت و افتخار نظام هستند و امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والامقام و صبر و استقامت خانواده معظم این عزیزان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا زهرا ابراهیمی روز دوشنبه در دیدار کمیته بانوان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سیستان و بلوچستان با خانواده معظم شهدای استان گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: خانواده های معظم ایثارگر الگوهای جامعه اسلامی هستند و همه ما وظیفه‌ داریم در راستای پاسداشت خون شهیدان، در خدمت خانواده های آنان باشیم.

وی تاکید کرد: خانواده معظم شهدا و ایثارگران گنج بزرگ و ذخیره عظیم فرهنگی هستند که فرهنگ ایثار و شهادت را در عمل معنا کردند.

مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: مادران و همسران شهدا الگوهای صبر، مقاومت و ایستادگی در جامعه امروز هستند.

وی افزود: خلوص و تلاش‌ این خانواده های معظم، الگویی برای نسل جوان کشورمان بوده و امید است که با تکریم و احترام به آنان، بتوان یاد عزیزانشان را گرامی داشته و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.