تهران- ایرنا- تداوم حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در سیصد و پنجاه و سومین روز جنگ، به شهادت و زخمی شدن شماری دیگر از ساکنان این منطقه تحت محاصره و فاجعه زده منجر شده است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از العربی الجدید، جنگ غزه وارد سیصد و پنجاه و سومین روز خود شده و کشتارهای اشغالگران صهیونیست در این منطقه ادامه دارد. این کشتارها تاکنون ۱۳۷ هزار شهید و مجروح فلسطینی برجای گذاشته که بیشتر آنها را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند. بر اثر این حملات، ۱۰ هزار نفر نیز مفقود هستند. ویرانی و گرسنگی هم ده‌ها کودک را در غزه از پا درآورده است.

در ادامه حملات امروز اشغالگران بر اثر حمله به مدرسه «خالد بن الولید» در شرق اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه، سه نفر شهید و شماری دیگر زخمی شده‌اند.

به موازات آن جنگنده های رژیم صهیونیستی، خیابان «شبیر» در غرب گاراژ رفح در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه را آماج حملات خود قرار دادند.

توپخانه رژیم صهیونیستی نیز محله «الصبره» در جنوب شهر غزه را بمباران کرد و جنگنده های این رژیم در ارتفاع پایین بر فراز شهر غزه در حال پرواز هستند.

حملات رژیم صهیونیستی به محله الزیتون در شهر غزه هم به زخمی شدن شماری از فلسطینیان منجر شده است.

توپخانه ارتش صهیونیستی نیز اطراف شرکت برق شمال در شرق اردوگاه النصیرات در مرکز غزه را گلوله باران کرد.

بمباران منزلی در اطراف بیمارستان شهداء الاقصی در شهر «دیرالبلح» در مرکز غزه نیز به شهادت و زخمی شدن شماری از فلسطینیان منجر شد.

منطقه «قیزان النجار» در جنوب شرق خان یونس در جنوب غزه نیز از سوی جنگنده های اسرائیلی بمباران شد.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت نزدیک به یکسال از جنگ رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه، این جنگ که با دو هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست به راه افتاد، تاکنون به اهداف خود نرسیده است.

جنگ جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه دوازدهمین ماه خود را در حالی‌ سپری می‌کند که رژیم صهیونیستی و جنبش حماس با میانجیگری قطر و مصر و با حضور آمریکا از چند ماه پیش، مذاکرات غیرمستقیم و پر افت‌ و خیزی را برای دستیابی به توافق آغاز کردند اما تاکنون به علت کارشکنی تل آویو به نتیجه‌ای نرسیده است.