چابهار - ایرنا - فرمانده حوزه بسیج شهید رجایی ادارات چابهار گفت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال با شعار "در راه فتح قله‌ایم"، ۱۸ عنوان برنامه به همت مدیران و کارکنان بسیجی شاغل در ادارات و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در حال برگزاری است.

سرگرد پاسدار فرامرز سراوانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با شعار "در راه فتح قله‌ایم"، با هدف زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و ایثارگران به عنوان بنیانگذاران حماسه عظیم دفاع مقدس، برنامه غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدای کارمند و تجلیل از مدیران و رؤسای جانباز و ایثارگر ادارات اجرا شده و در حال اجراست.

وی تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس، گروه‌های جهادی ادارات چابهار با هدف خدمت‌رسانی به مناطق شهری و روستایی شهرستان اعزام و کارکنان بسیجی ادارات ضمن فضاسازی و آذین بندی ورودی ادارات، با برپایی میزهای خدمت جهادی، به مراجعان خدمات ارائه خواهند داد.

فرمانده حوزه بسیج شهید رجایی ادارات چابهار گفت: برگزاری نشست‌های جهاد تبیین و حلقات صالحین، حضور مدیران و کارکنان در نماز جمعه، تقدیر از فرماندهان پایگاه‌های برتر و پویش نذر خون از دیگر برنامه‌های مهم هفته دفاع مقدس بسیج ادارات در شهرستان چابهار است.